Merhaba ben SensaWhite gerçek adımla Emre EKEN
Bu bölümde sizlere lunarkineziden bahsedeceğim.
İlk olarak lunarkineziyi tanıyalım ve neler yapabilecegimizi öğrenmekle başlayalım. Bir çok kişi lunarkinezinin kötü birşey olduğunu sanar veya kötülük yapmak için kullanıldığını ama bu güç emin olun ki bir gün hayatınızı kurtarabilir.
Lunarkinezi negatif enerjiye yöneliktir.
Ama bunun iyi bir yanı vardır ki insanların kızgınlıklarını nefretlerini kendinize yükler ve bunu saldırıda kullanabilirsiniz.
Bununla neler yapabilirsiniz?
Karanlık toplar oluşturabilirsiniz. Başkalarından enerji çalabilirsiniz.
Şimdi gelelim nasıl yapabileceginize ve bu kötü enerjiyi nerede saklayabileceginize :)
Bildiğiniz gibi psi ball diye bir şey vardır ve bu psi ball'da kendi enerji toplarımızı oluşturabiliriz. Psi ball ne alaka diyenleriniz olacaktır hemen söyleyim başkalarından çekecegimiz kötü enerjiyi psi ball'ımızın içine yerleştirip kötü bir enerji topu yapabiliriz diye bu yüzden sizlere psi ball'ı hatırlattım.
Aslında lunarkinezi farkında olmadan çoğumuz yapıyor.Örn. karşınızda sizi gerçekten çok sinirlendiren biri var. Ona aşırı şekilde sinirlendiniz.Bir süre sonra karşınızda ki kişinin bir yerleri ağrımaya başladı.
Veya
Birinin kişisel bir eşyasını çok beğendiniz. İstediniz vermedi sinirlendiniz, bir süre sonra o eşyaya bir şey oldu. Halk arasında "nazar" veya "gözü kalmak" olarak adlandırılır. Bilimsel açıklamasıysa gözlerinizden çıkan negatif ışınların cisme zarar vermesidir.
Evet, şimdi nasıl yapabileceğimiz konusuna girelim.
Daha önce biraz araştırdıysanız, karanlık top, ateş gömleği, karanlık bomba gibi bir çok isme rastlamışsınızdır. Bunların hepsi farklı teknikmiş gibi anlatılır, fakat amaçları aynıdır. Tüm kinezilerde olduğu gibi burada da önemli olan imajinasyondur.
Şimdi karşınızda ki kişinin tüm vücudunda, baştan aşağıya karanlık enerjinin olduğunu imaje edin.
(zaten var olan fakat göremediğimiz bir şeyi hayal ediyoruz)
Bu enerjinin yavaş yavaş enerjinin toplandığı yere doğru çekildiğini hissedin. Enerjinin toplandığı yerde bir karanlık top oluştuğunu ve enerji çekildikçe bu topun daha da büyüdüğünü imaje edin. Bunu bir süre imaje etmeyi sürdürün. Tüm enerji çekilip karanlık top büyüyünce bu enerjiyi çekin.
Nasıl çekeceğinizi söylemeden önce çok önemli birşey söylemek istiyorum.
Negatif enerjiyi kontrol edemiyorsanız, nasıl yararlanacağınızı bilmiyorsanız ve bu enerjiyi vücut dışına atamazsanız negatif enerjiyi içinize almayı denemeyin! Aksi takdirde bu sizin için bir kâbus hâline gelebilir.
İlk olarak içinize çekme yöntemini anlatacağım kendisine güvenip denemek isteyenleriz olacaktır diye.
Göbeğin bir kaç cm üzerinde toplanan enerjinin göbek deliğinden bir hortum gibi çıkıp bizim göbek deliğimize girdiğini imaje edin. Bu hortumdan karanlık enerjinin geldiğini, enerji geldikçe hedefte ki karanlık topun küçüldüğünü sizde ki topunsa aksine büyüdüğünü imaje edin. Hedefte ki topu tamamen bitirinceye dek devam edin. Onda ki enerjiyi çekerken, sizin vücudunuzda ki karanlık enerjininde sizde oluşan bu topa katıldığını, biraz önce ki gibi çekildiğini imaje edin ve topu gittikçe büyütün. Top maximum seviyeye ulaşıncaya dek devam edin. Şimdi enerji içimizde, onu biz yönlendiriyoruz. Hedefe çeşitli yollardan fırlatabilirsiniz, size kolay gelen psi ball olacaktır.Bir psi ball oluşturun ve topladığınız enerjiyi psi ball'a yükleyin. Sonrasındaysa istediğiniz hedefe fırlatın. Çok şiddetli bir ağrıya ve bitkinliğe maruz kalacaktır.
Şimdi ise içinize çekmeden nasıl yapabileceginizi anlatalım :)
Enerjiyi anlattığım şekilde hedefte, enerjinin toplandığı yerde toplayın. Daha sonra ellerinizi psi ball pozisyonuna getirin. Hedefin göbeğinden çıkan hortumun psi ballınızı beslediğini hayal edin. Sonra da fazla bekletmeden fırlatın.
Bu bölümde bu kadardı biraz uzun oldu ama hepsi gerekli bilgi olduğu için bilinen ve bildiğimin hepsini söylemek istedim :) Takip Edip OYLAYIP Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz :)
Sizleri Seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psişik Özel Güçler
Non-FictionMerhaba ben SensaWhite ; Şunu demeliyim ki birçok kişinin bilmedigi süper hatta inanılmaz güçlere hepimiz sahibiz ama bunları kullanmayı vs bilemiyoruz bilemiyoduk yani ama bu kitapta umarım okuyan herkese yardımcı olurum