Biyokinezi İle Göz Rengi Degiştirme / Özel Teknik

1.1K 30 6
                                    


Merhaba ben SensaWhite

Bu bölümde sizlere biyokinezi ile göz renginizi istediginiz renge çevirmenizi anlatacam eğer bir önceki bölümü komple okumayan varsa okusun çünkü orasıda önemli ;)

Neyse hadi tekniğin yapılışına geçelim :)

İlk başta şunu diyeyim bu tür göz rengi degiştirme gibi özel tekniklerde  kendi tekniginizi oluşturmanız en iyi sonuçları verecektir hayal gücünüz nasıl kurguluyorsa o şekil yapmanızı öneririm. Ben şuanda kullanılan en yaygın teknikleri sunacam sizlere.

Ayrıca bu teknikleri 1 ay boyunca uyumadan önce günde bir defa yapın. Eğer 1 ayın sonunda sizde bir etki olmadıysa olana kadar devam edin. Ayrıca sabır isteyen bir iş sürekli olarak hergün yapmaya özen gösterin.

İlk olarak internette buldugum ve en yaygın olan denilen "KAŞIK"  tekniginden bahsedecem.
Bu teknigi yapmak için her zaman yapmamız gereken bir şeyi yapmak zorundayız RAHATLAMAK rahatlayın ve gözlerinizi kapatıp hayal edin tek hayal etmekle kalmayıp hissedin.
Ve şunu düşünün bir kaşıgın gözlerinizi söktügünü düşünün derken hayal edin ve o anki çekilen acıyı hissetmeye çalışın. Bu olurken vücudunuzda titremeler nefes darlığı göze uygulanan baskı olabilir hissedilir hatta. Sonra çıkan gözünüzün yerine istediginiz renkteki gözün size takıldığını imgeleyin takılış anını vs hissedin. Bu takılış olayında titremeler vs geçecektir.

Bu bölümde bu kadardı bir sonraki bölümde ise aerokineziyi anlatacam :)
Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)

Psişik Özel GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin