Merhaba ben SensaWhite
Bu bölümde sizlere 3. gözümüzden bahsedecegim.
İlk olarak şunları demek istiyorum aslında açmak vs dedigimiz şey yanlıştır bu kitapta bahsettigim her psişik güç zaten herkeste vardır ve kapalı değildir sadece onun varlığını bilip ona odaklanıp onu geliştirmemize açmak deriz.
3. gözden biraz bahsetmek gerekirse iki kaşımızın tam ortasında bulunur. 6.çakramız bu güçle ilgilidir çakralar bölümünü okuyanlar ne demek istedigimi bilir :)
3. göz denilen şey nedir ?
3. göz dedigimiz şey ruhun maddesel engelleri ortadan kaldırıp kazandığı görüş açısıdır. Ayrıca burada şunuda demeliyimki 3.gözünüzü açtığınız anda daha önce etrafınızda görmediginiz varlıkları görmeye başlayabilirsiniz.
Maddesel engellerin aşılarak herşeyin görülmesi, insana çok cazip gelse de ruhsal yönden hazır olunmadan yapılacak çalışmalar bir süre sonra geri adım atmayı zorunlu kılacaktır.
Her neyse çok uzatmadan konuya gireyim artık :d
1) Meditasyon , Derin Trans Çalışmaları :
Meditasyon ve benzer uygulamalar insanın madde ötesine uzanan yolculuguna katkıda bulunabilir. Meditasyonu bir nefes egzersizi olarak kendinize göre geliştirebilirsiniz. Düzenli çalıştığınızda kendinizdeki değişimi ve gelişimi göreceksiniz. Transa geçiş çalışmaları da nefes egzersizleri ile birleştirilerek yapılabilir. Madde seviyesinden uzaklaşıp alfa ve teta seviyelerine inmemizi sağlayan trans çalışmaları da ruhsal gelişim ve üçüncü göz aktivitelerinde kullanılabilir.
3. göz aktivitesi için kısa bir teknik vermek istiyorum birde.
1- Derin Transa geçin. (Bir sonraki bölümde anlattım nasıl geçeceginizi)
2- Alfa Teta dalga boyunda iken tüm dikkatinizi üçüncü göz bölgesine verin.
Yanlız burda çok önemli bir şey demek istiyorum. Eğer 3.gözünüzü açarsanız beynin görselleri x dalgası yayan ruhsal bir röntgen gibi çalışmaya başlar ve daha önce etrafınızda görmediğiniz varlıkları görmeye başlarsınız.
Peki ya 3. gözün açıldığını nasıl anlayabilirsiniz ?
Geçiş Aşamasında
1- Olayları ve çevreyi kavramada yüksek algı
2- Algılanabilen herşeyle bütünleşme hissi, birlik hissi
3- Hislerde artış ve yoğunluk
4- Yakın zamanda olacak olayların
5- Olayların yaşanmadan önce hissedilmesi, duyulması, görülmesi ve rüyada semboller ile algılama
6- İnsanların hislerini algılayabilme, düşüncelerini belli belirsiz yakalama vb.
İleri Aşamalarda
1- Maddesel görüş engelleri kalkar. Görüş beyin aracılığı ile değil ruhsal görüşle gerçekleşir.
2- İnsanlar ruhsal enerjileri ile görülebilir. Görüntülerden dolayı insanlardan kaçış yaşanabilir. Kimse ile görüşülmek istenmeyebilir.
3- Madde ile madde ötesi arasındaki görüş engeli ortadan kalktığı için diğer varlıklarda görülebilir. Bu çoğu insan için katlanılması zor bir sürecin yaşanmasına neden olabilir.
4- Nereden geldiği belirsiz patlamalar ve sesler duyulabilir. Hem geçiş aşamasında gem de ileri aşamalarda beyinde patlama sesleri ve farklı sesler duyulabilir.
5- Eğer kontrolsüz ve ani bir gelişim yaşanmışsa yaşanan olaylar kontrol edilemeyebilir, diğer insanların görmedikleri görüleceği için normal hayatta diğer insanlara anormal gelen davranışlar sergilenebilir. vb.
Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psişik Özel Güçler
Kurgu OlmayanMerhaba ben SensaWhite ; Şunu demeliyim ki birçok kişinin bilmedigi süper hatta inanılmaz güçlere hepimiz sahibiz ama bunları kullanmayı vs bilemiyoruz bilemiyoduk yani ama bu kitapta umarım okuyan herkese yardımcı olurum