Pyrokinezi Nedir Nasıl Yapılır ?

673 21 4
                                    

Merhaba ben SensaWhite gerçek adımla Emre EKEN birkaç nedenden dolayı uzun bir süre yoktum ve geri döndüm.

Bu bölümde sizlere pyrokineziden bahsedecegim.

Pyrokinezi ateşi kontrol anlamına geliyor olsa da aslında çok daha kapsamlı bir konu. Sadece belli bir ateş üzerinde çalışmakla sınırlı kalmayıp sıfırdan var olmayan bir ateş kaynağı yaratmaya kadar gidebiliyor.Bir adada ateş yakmanız için çok iyi bir fırsat olabilir :d

Buna ek olarak var olan bir ateş kaynağını söndürmek de mümkün olanlar arasında. Kısacası, bu yetenek ile ateş ile alakalı her türlü çalışma yapılabiliyor.

Şimdi sizlere pyrokinezi tekniklerini ve  nasıl yapılcagını anlatayim :)

1) Mum Yöntemi; Pyrokinezi için başlangıç yöntemlerinden sayılan mum kullanımı hem odağınızı geliştirmenizi hem de bu alanda zaman içerisinde hakimiyet kazanmanızı sağlayacaktır. Ateşin enerjisi ve kendinize ait enerji alanı üzerinde ne kadar hakimiyet kazanırsanız çalışmalarınızın başarıya ulaşması da bir o kadar kolay olur.

Mumu devrilmeyecek şekilde sabitleyin ve yakın. 

Karşısına geçtiğiniz mumun alevine konsantre olun. Çok yaklaşmadan alevin sıcaklığını, enerjisini zihninizde hissetmeye çalışın. Ateşi ne kadar iyi hissederseniz o kadar iyi sonuç alırsınız. Ne kadar sürerse sürsün dikkatlice odaklanın ve asla odağınızın dağılmasına izin vermeyin.

Ateşin boyutunu zihninizde canlandırın. Ateşi kontrol ettiğinizi hayal edin. Sizden çıkan bir enerjinin aleve etki ettiğini canlandırın ve bu odağı koruyun. Mümkün olduğu kadar detaylı bir canlandırma yapmaya gayret etmelisiniz. Böylece hem enerjinizi çok daha iyi hissedebilir hem de aleve kolayca aktarabilirsiniz.

Ateşin hareketlerini gözlemleyin. Eğer siz enerjisine odaklandıkça hareket ediyorsa doğru yoldasınız demektir. Bu egzersizi bu şekilde sürekli olarak tekrarlarsanız belli bir süre sonra enerji konusunda hakimiyetinizi geliştirebilir ve olması gereken pyrokinezi seviyesine ulaşabilirsiniz.


2) Kibrit Yöntemi;İleri seviye tekniklerden biri olarak gösterilen bu yönteme geçmeden önce ateş üzerinde tam hakimiyete sahip olduğunuza emin olmanız gerekiyor. Eğer bir numaralı pyrokinezi tekniği üzerinde yeteri kadar çalışmadıysanız bu yöntemden verim alabilmeniz pek de mümkün değil. 

Pyrokinezi sadece ateşi kontrol etmek değil aynı zamanda ateşi yakabilmeyi de sağladığından bu alanda ilerlemek isteyenler mutlaka bir süre sonra bu tarz egzersizlerle ilerlemek zorundadır.

Elinize bir kibrit alın.

Ateşin enerjisini zihninizde canlandırın. Mümkün olduğu kadar net bir odak ile ateşin gücünü, ısısını ve diğer niteliklerini hayal edin. Kısa süre sonra ellerinizin ısındığını veya ortamında daha sıcak bir hale geldiğini fark edeceksiniz.

Tüm enerjinizi odaklayarak ateş yaktığınızı düşünün. Zihniniz yeterli enerjiyi yönlendirdiğinde kibritin tutuştuğuna şahit olacaksınız.

Enerjinizi her zaman kibrite odaklamaya gayret edin. Farklı bir noktaya odaklanmanız istenmeyen sonuçlar ortaya çıkarabilir. Bu nedenle mümkün olduğu kadar dikkatli davranmalısınız. 

Bu bölümde bu kadardı :) Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)

Psişik Özel GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin