Telepati Nedir ? Nasıl Yapılır ?

1.1K 25 10
                                    

Merhaba ben SensaWhite

Bu bölümde sizlere telepati yapmayı anlatacam.

Herkes telepatiyi duymuştur ve çogunluk telepatinin ne oldugunu biliyordur ama ben yinede ne oldugunu falan söylemek istiyorum.

Telepati ya da uzayduyum bireyler arasında bilinen beş duyunun yardımı olmaksızın gerçekleştiği bilgi aktarımıdır. Bir başka deyişle, telepati parapsikolojide incelenen paranormal bir yetenek olup, bireyler arasında duyular dışı algılama yoluyla düşünce, fikir, duyum veya imajların aktarılmasını sağladığı  tesir irtibatıdır. 

Telepatide, alıcı ve verici olmak üzere en az iki kişi vardır. Tesiri gönderen ya da düşüncesini yayan, gönderen kimseye verici (agent), gönderileni almaya çalışan kişiye alıcı denir. Telepati yeteneğine sahip bazı "alıcı" telepatların diğer insanların zihinlerini okuma yeteneği oldukları söylenir.

Peki Telepati Nasıl Yapılır ?

1) Rahat edebileceğiniz bir yere sırtüstü uzanın ve tüm kaslarınızı gevşetin. (Boynunuzun altında yastık olmaması daha iyidir. Ayaklarınızı birleştirmeyin, kollarınızı iki yana salın)

2) 5 kez nefes alıp verin. (Burnunuz tıkalı değilse nefesinizi burundan alıp ağızdan verin)

3) Bir süre durun ve bedeninizdeki enerji akışını hissetmeye çalışın. (Kalp atışları, titreşimler ve enerji merkezlerini)

4) 5 kez nefes alıp verin ve son nefesinizi aldığınızda bedeninizdeki tüm kasları sıkın. (5-6 saniye kadar) Nefesinizi verirken kaslarınızı da gevşetin.

5) Tüm dikkatinizi bedeninizde akıp giden enerjiye verin. Tümüyle nötr kalın. Sadece izleyin ve gözlemleyin. Hiçbir şeye müdahale etmeyin.

6) Dikkatinizi üçüncü gözünüze yoğunlaştırın (İki kaş arasının az üzeri. Çakraları üzerinde çalışanlar, titreşimlerden anlayabilirler)

7) İletişim kurmak istediğiniz kişiyi düşünün (İlk etapta ruhsal bağınız olan birinin olması iyidir Anneniz önceliklidir, kardeşleriniz, sevdiğiniz ve samimi olduklarınız olmalı, geliştikçe telepati uzaktaki biriyle iletişim için test edilebilir) ve zihninizde canlandırarak onunda iki kaşının arasına bakın (Görüntü ne kadar net olursa iletim o kadar güçlü olacaktır. Hafif trans halinde yani alfa dalga düzeyinde olmanız çalışmayı güçlendirecektir)

8) Alnınızın ortasından güçlü bir ışık çıktığını ve onun alnının ortasından girdiğini hayal edin. (Işığı istediğiniz gibi canlandırabilirsiniz, şimşekler çakan bir ışık olabilir, renkli olabilir, sakin bir ışık olabilir. Önemli olan sizden ona ulaşan bir ışık olmasıdır. Görüntüyü ekrandan veya dışarıdan izler gibi canlandırmayın)

Bu bölümde bu kadardı. Takip Edip Yorumlarsanız Çok Mutlu Edersiniz Sorularınızı Özelden Yazarsanız En Kısa sürede Cevaplamaya Çalışırım İYİ GÜNLER İYİ OKUMALAR :)

Psişik Özel GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin