Ne zaman güneş doğacak bilmiyorum

3.8K 225 118
                                    

''Ellerine sarın kalbimin içini |
O ayla boyanmış nar ellerine''

Ahmet Akif Varlı

İnsan ne garip varlıktı! Kendini kıskıvrak yakalayan acılara, çaresizliklere, kayıplara, korkulara ve daha bir çok şeye rağmen; "Ben bununla nasıl normal yaşamıma devam ederim?" demesine rağmen ediyordu işte. Okula gitmiş, dekanla görüşmüş, dersime girmiş, öğrencilerimle tanışmıştım bile. Fakat tüm bunlara rağmen aklım, çantadaki telefondaydı tüm gün. Bana yine uzun gelen bir günün sonunda dersler bitmişti. Hızlı adımlarla caddede yürüyordum. Eskiden beri çalışan kahvecinin önünden geçerken adımlarımı yavaşlattım, içeriye doğru çekinerek baktım. Zihnime bir anı tezahür etti, onu başımdan savdım ve içeriye girip oturdum. Bir kahve söyleyip çantadaki telefonu ellerimin arasına aldım. Şifreyi girip tek tek her bir uygulamayı karıştırmaya karar verdim. Notlara dün hızlıca göz atmış olsam da tekrar girdim. Hayır, cidden bu tarihlerin ne olduğuna dair fikrim yoktu. Maillere girdiğimde de işe yarar şeyler karşılamadı beni; bildirimler, ödevler, sunular... Son aramalara baktığımda hep aynı kişiler üzerinde takıldı durdu bakışlarım; "Annem, Abim, Babam, Hatice teyze, Bilge..."

Abisinin numarasını kendi telefonuma kaydedip mesajlara girdim. Kendi ismimi görmek beni şaşırtmıştı. En son yıllar önce mesajlaşmıştık, bu konuşmayı neden silmemişti ve saklıyordu? ''Neden ha! Neden Ahmet Akif?!''

Benimle olan mesajlara bakmak için can atan yanımı bastırdım, kendime engel olarak ilkin Bilge'yle olan konuşmasına girdim; havadan sudan konuştukları şeyler vardı. Önüme konan kahveden bir yudum alıp titreyen parmağımı ismimin üzerine değdirdim; Ahmet Akif

Ekranı en üste dek kaydırıp konuşmaları okumaya başladım.

Pazar, 30.11.2014

Selamunaleyküm Ahmet Akif. Yarın babam bizi bırakacak, haber vereyim de erken kalkma boşuna dedim...
20:08

Aleykümselam. Çok teşekkür ederim ama yarın okula gitmeyeceğim.
20:15

Pazartesi, 15.12.2014

Kitabını unutmuşsun, lazımsa getireyim? Sanki yarın sınavın olduğundan bahsediyordun..
20:31

Evet. Ben de onu arıyordum
Sen zahmet etme, ben gelir alırım.
20:32

Sorun yok, ben getiririm. Zaten bakkala gideceğim.
20:33

Tamam o zaman. Çok teşekkür ederim.
20:33

Çarşamba, 21.01.2015

Ahmet Akif, bugün için çok teşekkür ederim...
21:06

Teşekkür edecek bir şey yok.
21:20

Komşuluk vazifemiz :)
21:20

:)
21:21

Cumartesi, 28.03.2015

Gerçekten yaptın mı bunu? Kardeşini bırakıp gittin mi?
16:40

Kimseyi bırakıp gitmedim.
16:57

Yırtık RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin