✽ 45 ✽

1.2K 106 7
                                    

Vernon ⛄️

💬 HELLO

Hello Vernon 😂💬

💬 How are you

Fine thanks and you ? 💬

💬 FINE, but your boyfriend is a little depressed
💬 It's been three months since you left
💬 EXCEPT THAT
💬 I feel like it's getting worse
💬 SO I BLAME YOU
💬 WITCH SPECIES
💬 He's just talking about you

I find you very fit 😂 💬

💬 IT'S YOUR FAULT

_________

Incoming call :
Vernon ⛄️

❌ Refuse - Accept

-Hello ?

-Hm hm.

-Oh... I didn't think you were going to answer... SO. THE SITUATION IS SERIOUS.

-Vernon, hang up... I don't know what time it is in her country but knowing that it's 18pm here, it must be something like 03am at her home...

A smile had strained on my face as I recognized Joshua's voice behind Vernon. These two have not changed, they are always together.

-You can tell Joshua that you don't need to hang up. I can spend a few minutes with you...

-GREAT. Ah, and uh, I'm on loudspeaker, so Joshua hears you, don't worry.

-Haha, okay.

-SO. We must find a solution. Because Joshua... is a little... as with you at first, do you know what I mean ? Like, he's a bit of a jerk, he's ok for nothing... AND THAT'S BECAUSE YOU ARE GONE, AND THAT HE MISS YOU. Well... at the same time, I only tell you to you, so that Joshua doesn't know, but in reality I understand him a little... I must admit that I miss you a little too...

-I hear you...

-Oh...

I had laughed for a few seconds before resuming.

-I miss you too Vernon, don't worry.

-Oh, but I don't worry about that.

-Good, hang up, she has to rest.

-JEALOUS BOY, SHARING A LITTLE !

-I don't share my wife, sorry.

////////

Vernon ⛄️

💬 BONJOUR

Bonjour Vernon 😂💬

💬 Comment vas-tu

Bien merci et toi ? 💬

💬 SUPER, mais ton copain est un petit peu en déprime
💬 Ça fait trois mois que t'es partie
💬 SAUF QUE
💬 J'ai l'impression que c'est de pire en pire
💬 DUCOUP JE T'EN VEUT UN PEU
💬 ESPÈCE DE SORCIÈRE
💬 Il fait que parler de toi en plus

Je te trouve très en forme 😂 💬

💬 C'EST TA FAUTE

_________

Appel entrant :
Vernon ⛄️

Refuser - Accepter

-Allo ?

-Hm hm.

-Oh... je pensais pas que t'allais répondre... BREF. L'HEURE EST GRAVE.

-Vernon, raccroche... Je sais pas quelle heure il est dans son pays mais en sachant qu'il est 18h ici, il doit être quelque chose comme 03h du matin chez elle...

Un sourire s'était étiré sur mon visage en reconnaissant la voix de Joshua au loin derrière Vernon. Ces deux-là n'ont pas changé, ils sont toujours tout le temps ensemble.

-Tu peux dire à Joshua que ce n'est pas la peine de raccrocher. Je peux passer quelques minutes avec vous...

-SUPER. Ah, et euh, je suis sur haut-parleur, alors Joshua t'entend, ne t'inquiètes pas.

-Haha, pas de soucis.

-ALORS. Il faut qu'on trouve une solution. Parce que Joshua... est un peu... comme avec toi au début, tu vois ce que je veux dire ? Genre, il fait un peu la gueule, il est partant pour rien... ET TOUT ÇA C'EST PARCE QUE T'ES PARTIE, ET QUE TU LUI MANQUES. Bon... en même temps, je te le dis qu'à toi pour pas que Joshua le sache, mais en vrai je le comprends un peu... Je dois avouer que tu me manques un peu aussi...

-Je t'entends...

-Oh...

J'avais rigolé pendant quelques secondes avant de reprendre.

-Tu me manques aussi Vernon, ne t'inquiètes pas.

-Ah mais je ne m'inquiète pas pour ça.

-Bon allez, raccroche, il faut qu'elle se repose.

-ESPÈCE DE JALOUX, PARTAGE UN PEU BORDEL !

-Je partage pas ma femme, désolé.

I don't speak English - [ Joshua - SEVENTEEN ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant