Rozdział 1

476 28 0
                                    


Jestem Klaudia obecnie mam 21 lat. Na tą chwilę jestem w Nowym Yorku na wymianie studenckiej. Na trzecim roku medycyny nie jest kolorowo, ale jak wybrałam tak mam. Chociaż praktyki są świetne. Na wymianę do stanów wysyłają zawsze tylko dwie najlepsze osoby z roku. Nikogo nie powinno zaskoczyć to, że jestem to ja i Ola. Zajęcia podobno są świetne zwłaszcza obserwowanie prawdziwych operacji. Choć wykłady zaczynają się dopiero za miesiąc to w obserwacjach już uczestniczyłyśmy. Widziałyśmy w akcji najlepszego chirurga w tej części Stanów. Był nim doktor Stephen Strange. Gościu jest po prostu genialny w tym co robi.

Do stanów przyleciałyśmy miesiąc temu. Najpierw miałyśmy wycieczkę po kraju i zapoznanie z tradycjami. Oczywiście poznałam je już wcześniej, nie przyjechałabym nieprzygotowana. Mamy śliczny, biały dwupiętrowy domek blisko uniwersytetu. Mieszkają z nami studenci z Uniwersytetu Warszawskiego i Jagiellońskiego. Sami Polacy, co nam ułatwia sprawę kontaktu. Mieszkamy w 6 osób, 4 dziewczyny i 2 chłopaków. Zaprzyjaźniliśmy się bardzo szybko. Oczywiście nie obyło się bez przyjęcia powitalnego z polskim dodatkiem.

Mój pokój niby nic szczególnego. Żółte ściany z bordowymi wstawkami, dębowy parkiet, tego samego koloru meble, wielkie okno naprzeciwko którego stoi łóżko, biurko na którym stoi laptop, a nad nim mały telewizor. Na podłodze stoi kilka kwiatków i leży średniej wielkości brązowy dywan.

Coś więcej o mnie? Jestem dość wysoka, 170cm robi swoje. Mam długie czarne włosy, które są proste jak druty. Ile ja muszę się napracować i natrudzić, żeby je choć trochę podkręcić. Posiadam dosyć ciekawe oczy ponieważ w zależności jakie jest światło są niebieskie albo niebiesko-zielonkawe. Nigdy nie należałam do tych szczupłych osób, ale dzięki treningowi od 17 roku życia w końcu się udało.

Moje zainteresowania, trochę ich dużo. Począwszy od chyba każdej dyscypliny sportu przez granie w szachy i oglądanie seriali po komponowanie na pianinie i czytanie książek, co chyba robię najczęściej ostatnimi czasy.

Przyjechałam do Nowego Yorku z myślą, że wszystko zło, które mnie spotkało i mnie prześladowało zostało za mną. Jednak się pomyliłam...

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Hejka! 

Wiem krótko, ale w nagrodę wstawię dzisiaj jeszcze jeden rozdział.

Jak tam rozpoczęcie roku szkolnego? 

Do następnego.

~ Laufeysonowa

03.09.2018

Ciemność i Kłamstwo: Nauka kochaniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz