*perspektywa Kapitana Ameryki*
Było koło 14 kiedy do sali treningowej, w której aktualnie wyżywałem się na worku wszedł Fury.
- Czy ty zawsze musisz tak mordować sprzęt?- powiedział czarnoskóry
- Jest to najlepszym sposobem wyładowania emocji.- odpowiedziałem przerywając trening- Ma pan dla mnie jakieś zadanie ?
- Niedawno dostaliśmy niepokojące wieści z naszej jednostki z Polski, taki kraj na wschodzie, niedaleko Rosji. Podobno ostatnio zdarzały się tam pewne anomalie.
- Do czego pan zmierza?
- W pobliżu tych anomalii zawsze spotykana była ta dziewczyna.- powiedziawszy to podał mi akta.- Nazywa się Klaudia Starniszewska, pochodzi z pewnej nie dużej miejscowości w Polsce.
W środku znajdowały się zdjęcia, na których widniała piękna dziewczyna z czarnymi włosami. Na jednym była na spotkaniu w kawiarni. Następne jak wychodziła z budynku. Były tam też zdjęcia jak szła z jakąś dziewczyną.
- Prawdopodobnie posiada ona pewną moc. Agenci przeprowadzili wywiad z osobami, z którymi chodziła do szkoły.
- I co powiedzieli?
- Podobno od zawsze była dziwna, ale kiedy skończyła 15 lat zamknęła się na wszystkich. Jedyną osobą, która może coś o niej wiedzieć to ta dziewczyna- to mówiąc pokazał na blondynkę, która już któryś raz pojawiała się na zdjęciach.- zawsze z nią jest.
- Więc jakie jest moje zadanie?
- Niedawno znalazła się w Nowym Yorku. Jak nam wiadomo jest na wymianie studenckiej. Razem z nią jest ta blondynka. Twoim zadaniem jest dowiedzieć się czy wie coś o jej mocy oraz ją zwerbować. Ma nam donosić o wszystkim co robi.
- Gdzie ją znajdę ?
- Za godzinę kończy zajęcia na siłowni wtedy jest sama, to twoja okazja.
- Co dokładniej mam zrobić?
-Powiedzieć jej prawdę, dowiedzieć się czy wiedziała o mocy i przekonać, że Klaudia może być niebezpieczna. Ma zostać naszą agentką i informować nas. Za wszelką cenę musimy się dowiedzieć się co to za moc.
- Dlaczego więc jej nie aresztujecie?
- Do tego potrzeba niezbitych dowodów, poza tym jak mówiłem może być niebezpieczna i nigdy nie wiadomo jak by zareagowała.
- Nie wierzę, że taka wątła dziewczyna byłaby w stanie zrobić komuś krzywdę.
- A chcesz się założyć? Podobno kiedyś w 3 sekundy rozłożyła na łopatki chłopaka, który jej dokuczał. Nikt nie widział jak. Podobno nie drgnęła nawet o centymetr jedyne co się stało to zrobiło się ciemniej.
- Dobrze więc ja idę spotkać się z tą koleżanką.- powiedziałem idąc w stronę drzwi.
- Ma na imię Alexandra, jakby co. – odpowiedziałem mu machnięciem ręki
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Znowu krótko, ale następne będą dłuższe.
Miłego czytania!
Do następnego.
~Laufeysonowa
03.09.2018
CZYTASZ
Ciemność i Kłamstwo: Nauka kochania
FanfictionZwykła dziewczyna z niezwykłymi zdolnościami znalazła się w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiednim czasie. Spotyka kogoś kto zmienił jej życie na zawsze... 07.04.20 - #103 w polishgirl 17.04.20 - #21 w polishgirl