Min hemmelighed dræber mig nærmest indefra..
Jeg har holdt på den i flere år nu, mange flere end i kan forestille jer..
Og det eneste jeg har lyst til er at råbe det ud..
Det ville virkelig lette en byrde fra mine skuldre..
* Scars synsvinkel *
Jeg river mig selv i håret mens jeg prøver at styre mine tanker, der er ved at tage overhånd.
Hvis nogen opdager min hemmelighed bliver jeg nødt til at dræbe dem, eller fjerne deres minder. Og det vil jeg virkelig gerne slippe for.
Det første der møder mig da jeg kommer ind på skolen, er ham duden der skriver skolebladet.
"Scar! Jeg er ved at skrive en artikel om dig, og jeg vil gerne have historien med om hvordan du fik de der ar"
Jeg kigger ham i øjnene, og fanger hans blik.
Mens jeg bryder igennem hans tanker og planter nogle nye. Du skriver ikke den her artikel, og du ved intet om mine ar.Han åbner øjnene igen, og kigger sig forvirret rundt. "Hvad laver jeg her?" Spørg han.
"Nårhh, du var bare ved at spørge mig hvad jeg synes du skulle skrive en artikel om, fordi du er løbet tør for ideer" svarer jeg. Han nikker langsomt, før han begynder at gå mod time, hvilket jeg også gør, mens jeg lader som at intet er sket.
Jeg stikker mine høretelefoner i ørerne mens sang jeg starter min playliste på spotify, fun fact om mig, jeg hører altid deprimerende sange, hvilket faktisk er ret trist. (A/N UHM mOOD TAK?)
For all of the times that I tried for your smile..
For making you think that I was worth the while..
So your love, love, love, love, love would be mine.Jeg bliver afbrudt da min skulder, rammer ind i en anden person, der falder til jorden.
"Undskyld- her lad mig hjælpe dig op" siger jeg, mens jeg rækker min hånd ned mod personen jeg væltede, en varm hånd møder min, hånden tilhører en pige, det er den eneste mulige forklaring på at den er så blød, jeg retter hovedet ned og kigger ind i nogle blå/grønne øjne, som er utroligt smukke, hendes øjne er ligesom nærmest alle andres, men der er et eller andet ved hendes øjne der fanger min opmærksomhed. Måske er det hendes uskyldige blik, eller hendes røde kinder, der fremhæver farven i hendes øjne. Hun er uden tvivl den smukkeste pige jeg nogensinde har set, og lad mig sige det endnu en gang, jeg har levet meget længere end du forventer.
__________
GlÆDELIG 1. ADVENT
jeg keder mig, og jeg magter ikke skole i morgen.
ForTsAT goD dAG
YOU ARE READING
Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *
FantasyScar er speciel, og bærer på en hemmelighed, der går ud over den menneskelige forstand. Amber er normal, og mere end noget andet nysgerrig for at regne Scar ud. #1 i teenfiction - 8/2 - 2019. Startet: 10/11 - 2018 Afsluttet: