|Kapitel 21 - Himlen & vinger|

179 11 2
                                    

Amber har ingen idé om hvor hun befinder sig..

Eller hvordan hun kom derhen..

Men svarene på hendes spørgsmål befinder sig måske her..

* Ambers synsvinkel *

Jeg har ingen idé om hvor jeg befinder mig, men jeg ligger på noget hårdt. Jeg rejser mig langsomt op, mens jeg begynder at se mig omkring.

Er jeg død? Befinder jeg mig i himlen lige nu?

Rundt omkring står der en masse mennesker, nogle har vinger, andre har ikke, hvilket jeg ikke forstår.
Efter lidt spotter jeg en der ser bekendt ud.

Er det Scar?

"Scar?" Råber jeg over mod ham, han ignorerer mig bare, så jeg begynder at gå tættere på.

Jeg skriger da en person går lige i gennem mig, men der er stadig ingen der ligger mærke til mig.

Hvorfor kan de ikke se mig? Er jeg her ikke? Er det her bare en drøm?

Spørgsmålene kører rundt i mit hoved. Det sidste jeg husker er mine hænder der rør Scars ar. Jeg sukker, og går hen og stiller mig ved siden af Scar, mens folk stadig ikke har opdaget at jeg er her, Scar står og snakker med en af mændene med vinger.

"Det du gjorde var forkert Scar, jeg er desværre nødt til at sende sig til jorden, og rive dine vinger af, jeg kan ikke have en boende i himlen der dræbte sine forældre" Siger manden.

Jeg skriger, dræbte Scar sine forældre? Hvad er Scar? Vinger?

Mit hjerte begynder at banke hurtigere af rædsel, er Scar en morder, eller er det her bare et mareridt?

"For sidste gang, det var ikke mig der dræbte dem!" tårer begynder at falde fra Scars øjne, og hans stemme knækker.

"Ofelia, riv hans vinger af, og smid ham ned på jorden" siger manden, mens han kigger koldt på Scar.

En pige kommer flyvende hen mod os, og stiller sig bag Scar, mens hun binder hans hænder sammen.

"Skal jeg nok, sir" siger hun, mens hun kigger undskyldende på Scar, vinger begynder at vokse ud af hans ryg, hun tager fat i dem, og river dem af, der kommer mange smertefulde skrig fra Scar, inden han falder sammen på jorden af smerte.

Det her kan kun være et mareridt..

________

Jahh, hej. Jeg er stadig ekstremt dårlig til at opdatere mine bøger, hvilket  jo ikke er noget nyt aha. Håber i får en god weekenddddd. (:

Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *Where stories live. Discover now