|Kapitel 28 - "baby" & næsten kys|

171 10 0
                                    

Scar kunne ikke lade vær' med at stirre på Amber..

Hun var så smuk..

Uden tvivl det smukkeste menneske han nogensinde havde set..

Både indeni og udenpå..

* Scars synsvinkel *

Jeg lægger min hånd oven på Ambers, inden jeg overhovedet havde tænkt det ordentligt igennem. Men til mit held trækker hun ikke sin hånd til sig, hun kigger bare uforstående op på mig, med hendes mega nuttede dådyrøjne, jeg er så whipped, holy shit.

"Pssst, Amber" hvisker jeg lavt, over mod Amber, som bare ruller øjne af mig, med et smil på hendes læber.

"Har du en læbepomade" spørger jeg hende, og hun kigger på mig med et 'er du seriøs' blik.

"Hovhov, vi er i 2018, kønsroller er ved at blive udslettet" siger jeg mens jeg skyder underlæben ud.
Hun sukker inden hun rækker mig en læbepomade med vaniljesmag, jeg mumler et lavt tak, inden jeg putter den på.

"Vi har teknisk set kysset nu, jeg havde faktisk lyst til at kysse dig rigtigt. Men ja, jeg følte ikke det ville være det smarteste at gøre lige nu" siger jeg lavt, med et skævt smil. Ambers kinder bliver med det samme ekstremt røde, og hun kigger væk, mens hun gemmer sit ansigt i hendes hænder. Hvilket nok er det sødeste jeg nogensinde har set.

"Klap i, Scar" mumler hun, mens hun stadig kigger væk. Man kan høre på hendes stemme at hun smiler, hvilket også får mig til at smile.

Efter et par minutters stilhed, og ekstremt kedsomhed, som er ren tortur, vælger jeg at snakke til Amber igen.

"Amber?" intet svar.
"Amberrrrrr?" intet svar igen.
"Hmm, baby?" hendes ansigt vender sig med det samme mod mig, hvilket får mig til at grine lavt.

"Kom herover" siger jeg, mens jeg klapper på mit bord, for at vise hende at hun skal sætte sig der, hun ryster bare kort på hovedet med et smil, før hun begynder at bevæge sig hen mod mig. Hun sætter sig på kanten af bordet, så hun har ansigtet vendt mod mig.

________

For en gangs skyld hader jeg faktisk ikke det jeg har skrevet, wow

Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang