|Kapitel 15 - Kæmpe smil & Shampoo|

177 12 1
                                    

Ved synet af Scars lille smil, var det som om at Ambers liv havde en mening...

Hvilket på en måde er foruroligende..

Det er første gang hun rigtig taler med Scar..

Og alligevel, betyder han allerede alt for meget for hende..

* Ambers synsvinkel *

"Se du smiler! Ved du hvad? Jeg vil gøre det til min daglige mission at få dig til at smile, mindst en gang hver dag" Siger jeg med et kæmpe smil.
Han ryster grinende på hovedet.

"Jeg finder dig aldeles bedårende Amber, så det vil jeg se frem til" Svarer Scar mig med et grin.

"oHMYGOD DU HAR SMILEHULLER" Udbryder jeg da jeg ser hans små smilehuller.

"Jeps" svarer han mens han gemmer hans hoved i sine hænder, for ikke at bryde ud i et kæmpe grin.

"Må jeg kramme dig?" spørg jeg pludselig, uden at tænke mig om. Fuck.

Han ryster grinende på hovedet igen, mens han klapper på sit skød og åbner hans arme, for at gøre plads til mig.

Jeg sender ham et kæmpe smil, før jeg sætter mig op på hans skød, og slår armene om ham, mens jeg har chancen tager jeg mine hænder op i hans hår, fordi dUUUUUH.
Hans hår er så blødt ud, jeg er seriøst nødt til at vide hvilken shampoo han bruger.

Hans armene ligger omkring mine hofter, og i det moment var alt perfekt.

Jeg afbryder stilheden efter lidt tid. "Hvilken shampoo bruger du?"
Hvilket får ham til at grine, han lægger sit hoved mellem min hals og skulder, mens han prøver på at stoppe med at grine.

"Er du seriøs?" spørg han grinende.

"110%" svarer jeg ham.

"Jeg har faktisk ingen idé" svarer han ærligt, og jeg løfter hans ansigt, så han ser mig i øjnene, mens jeg skyder min underlæbe ud. For at vise hvor ked af det jeg er. Hvilket bare får ham til at grine igen, well, synet af hans smil, får mig til at smile igen.

________

Puha, det udviklede sig hurtigt🥵

Ej ahah, jeg keder mig virkelig meget lige nu så ja, det er jo super nice.

Hav en god dagg🥰

Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin