Ambers kinder var ømme efter at have grinet..
Det var ekstremt længe siden hun havde oplevet det..
Og hun vidste at grunden til at hun var meget gladere var Scar..
* Ambers synsvinkel *
Efter vi endelig alle sammen havde fået vejret igen, hvilket virkelig tog sin tid, og jeg tror at jeg taler på alles vegne, når jeg siger at både vores kæbemuskel og mavemuskler var ekstremt smadrede.
Jeg skal lige til at sige noget, da jeg bliver afbrudt af klokken, der signalerer at næste time skal til at starte. Da vi allesammen er ved at komme forsent, ender det i en hvem kan komme først ud af døren konkurrence, som Scar selvfølgelig vinder, gutten kan jo løbe hurtigere end Usain Bolt, på grund af hans skide faldne engle kræfter. Som det bare er totalt unfair at han bruger, det er jo umuligt at slå ham.
Sophia og jeg kigger opgivende på hinanden inden at vi kæmpe for at komme ud af døren. Jeg fik albuen banket ind i døren, men det er ligemeget fordi at jeg vandt. Okay jeg vandt måske kun fordi jeg var meget tættere på døren end hende, men det er totalt irrelevant. jeg havde vundet uanset hvad jo, mine atletiske skills er on point, eller noget.. Jeg slår hånden op i luften, som et tegn på min sejr, hvilket gør at jeg får nogle underlige blikke hist og her, men lige i det her øjeblik betyder det intet, i det her øjeblik er alt perfekt.
Scar fortalte mig sin hemmelighed, han grinte og smilte, min bedsteveninde har godkendt ham. Kan det blive bedre? det tror jeg ikke.Eller det troede jeg ikke lige indtil jeg kom ind af døren til min klasse, og opdagede at jeg var kommet for sent.
"Amber, hvorfor kommer du for sent?" spørg min lærer, som forresten nok er den sureste person du nogensinde kommer til at møde. Det er jo totalt meget karma, at jeg skal have hende i den her time."Jeg skulle eh- fodre min uhm min usynlige kamæleon?" siger jeg dumt, mens jeg sender hende et kæmpe smil, der bare får hende til at give mig dræberøjne, jeg fuckede vist op.
"Vi ses efter skole til eftersidning Amber" siger min lærer, hun udtalte næsten mit navn som om at det er giftigt, det her er sådan første eller anden gang jeg kommer for sent, det er jo ikke slemt. Der er så mange andre der er kommet for sent 200 gange mere end mig, så hun behøver da ikke være så sur på mig.
"du skal da bare være glad for at jeg overhovedet gad at komme, jeg kunne da sagtens have været blevet væk, hvis det var det jeg ville." citerer jeg Scar, fordi jeg er totalt uoriginal, og vil gerne være cool ligesom Scar, selvom vi ved at det aldrig kommer til at ske.
"Amber sæt dig ned, og klap i" svarer hun surt, jeg grynter irriteret men sætter mig ned ved siden af min makker i den her klasse, som oven i købet lugter som om hun har glemt at tage deodorant på. Ærligt jeg skulle bare være blevet væk fra den her time.
__________
we stan a supportive sister der citerer sin boyfriend *wink wonk* hihihi
ej ad sorry, kan man mærke jeg skriver det her kapitel klokken 1 om natten idk?
Men i hvert fald ja, jeg har set ret meget James Charles på det sidste.Det der når man retter kapitlet 2 måneder senere, og ser den der smukke besked^ jeg dør indvendig. Og ja. Jeg kunne godt selv mærke jeg havde skrevet det her kapitel klokken 1 om natten, da jeg sad og rettede det wow.
Jeg håber at i har en fortsat god dag. (:
ESTÁS LEYENDO
Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *
FantasíaScar er speciel, og bærer på en hemmelighed, der går ud over den menneskelige forstand. Amber er normal, og mere end noget andet nysgerrig for at regne Scar ud. #1 i teenfiction - 8/2 - 2019. Startet: 10/11 - 2018 Afsluttet: