Scar var som fortryllet af hendes øjne..
I hans øjne var alt ved hende perfekt..
Og det skræmte ham..
Ja, Scar havde haft kærester i gennem, hans lange liv.
Men han har aldrig været forelsket..
* Scars synsvinkel *
Jeg bliver ved med at støde ind i den brunhårede pige, hvilket jeg er taknemmelig for, det er ligesom om at hendes smil lyser alt op, det er som om alt omkring stopper når hun smiler, og hvis jeg skal være ærlig skræmmer det mig.
Endnu en gang sidder jeg i kantinen uden at spise, jeg spiser aldrig. Men jeg har til gengæld heller ikke brug for at spise.
"Hey Scar, jeg har tænkt over noget" Jeg vender mig mod stemmen og ser Zach, mit ansigt bliver hurtigt lagt i et koldt udtryk.
"Kan du overhovedet tænke? jeg føler allerede min IQ falder ved at tale til dig, og du har endda kun sagt en sætning." Svarer jeg ham igen.
"Ha ha, jeg har et spørgsmål, faktisk 2. Til dig" Siger han irriteret.
"Kom med det" svarer jeg koldt, mens jeg vender hovedet mod min bog igen, og ignorerer de mennesker, der er stoppet med hvad de lavede, for at følge med i vores samtale.
"Hvad er dit rigtige navn? Altså, jeg mener. Dit rigtige navn kan da umuligt være Scar." Spørg han. Altså jeg ved ikke hvad det er han har gang i, men jeg føler at der er en dybere mening i hans spørgsmål.
Jeg sukker, og løfter mit hoved for at se ham i øjnene, inden jeg svarer ham. Jeg kan mærke folk venter i spænding på at høre svaret til spørgsmålet, det er sikkert også noget de alle har undret sig over, men ingen har turde spørge om.
"Lad mig se, nej. Mit rigtige navn er ikke Scar, det er et navn jeg har fået igennem tiden."Svarer jeg, mens jeg stadig ser ham direkte i øjnene.
"Hvorfor lige Scar? Har det noget at gøre med arrene på din ryg?" Spørg han.
Han ser udfordrende på mig, og inden for 2 sekunder, har jeg allerede rejst mig op, og gjort mig klar til at slå ham, der går gisp gennem folk, tydeligt overraskede over min reaktion på hans spørgsmål.__________
Glædelig bagjul menneskerrrr
Jeg er ved at dø af kedsomhed, så derfor håber jeg at i alle sammen har det 10x sjovere end mig rn.Fortsat god dag aha (;
Ooo btw, fik i noget spændende i julegave?❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *
FantasiScar er speciel, og bærer på en hemmelighed, der går ud over den menneskelige forstand. Amber er normal, og mere end noget andet nysgerrig for at regne Scar ud. #1 i teenfiction - 8/2 - 2019. Startet: 10/11 - 2018 Afsluttet: