|Kapitel 19 - Slåskampe & Lussinger|

180 12 2
                                    

Familie er ikke noget man joker med..

I hvert fald ikke efter Ambers mening..

* Ambers synsvinkel *

Scar vender hovedet ned, da Zach spørg ind til hans forældre, hvilket gør mig mere nysgerrig.

"Mine forældre?" Spørg Scar ham, Zach nikker bare, og kigger udfordrende på Scar.

"Det rager ikke dig" svarer Scar ham, hvilket gør at nogle kommer med en 'oooh' lyd og andre med gisp.
"Hvorfor ikke?" spørg Zach udfordrende, Scar svarer ham ikke.
"Er det måske dem, der gav dig de kæmpe ar på din ryg, og alle de andre ar?" fortsætter Zach, han har fucking noget grænsen.

Jeg går derover, mod hvilket gør at folk vender deres ansigter mod mig.
Jeg stiller mig ind foran Scar, og ser Zach i øjnene.

"Smukke, hold lige lidt afstand, så kan vi lave noget sammen bagefter" siger Zach med et blink, mens han prøver at puffe mig til siden, men jeg bliver stående, og gør noget ingen havde set komme.

Jeg rækker min hånd ud og giver ham en lussing, der kommer en masse pift, og 'ooooo' lyde.

"Du skal ikke fucking tale til mig, som om jeg er en ting" hvæser jeg af ham.
Han stirrer bare dumt på mig, mens han holder sig til kinden.

"Og gider du lade Scar være? altså hvad har han gjort dig? Kan du virkelig ikke holde til at være nr. 2?" med det samme, da jeg nævnte at han var nr. 2 slog han mig.

Folk er stoppet op, og jeg kigger bare på Zach med store øjne, men før jeg kan nå at gøre noget, er Scar sprunget på ham:

Jeg har aldrig set Scar på den her måde, han ligner en der er klar til at dræbe, hvis han ikke bliver stoppet. Det ligner at Zach er ved besvime, men Scar bliver bare ved med at slå, som om at det gælder hans liv.

"Scar.."
"Scar"
"Scar!"
"SCAR"
"SCAR! STOP!"

———————
Jeg er så dårlig til at opdatere for tiden, sorryuuu dbobsiuvkhsvjss

Men ja, jeg prøver at komme tilbage på sporet (:::::

Men ja, fortsat god daaag ❤️

Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *Where stories live. Discover now