|Kapitel 20 - Bevidstløshed & sure veninder|

177 10 1
                                    

Scar mistede kontrollen..

Men det er som at hendes stemmer bragte ham tilbage..

Det der skete var næsten enden på alt..

Og Scar måtte sikre at det aldrig skete igen

* Scars synsvinkel *

"SCAR! STOP!" jeg vender hovedet om mod Brownie, der står med tårer i øjnene, og kigger på mig med skræmte øjne.
Jeg kigger under mig, og ser Zach med blod over alt, mens han er bevidstløs.

Hvad har jeg gjort?

Jeg kigger ned af mig selv, og ser at jeg har blod overalt, i sær på min trøje, hvilket giver mig kvalme, så uden at tænke over det trækker jeg over hovedet og af min krop, så mine ar bliver synlige og frit tilgængelige.

Amber går stille hen mod mig, jeg sidder stille på jorden, mens jeg river mig slev i håret, mens jeg tænker over hvad jeg har gjort.

."Scar? Hvorfor-"

Hun bliver afbrudt af mit skrig af smerte, da hun rør mine ar. Fuck fuck fuck fuck

Lige så snart hun rør mine ar, falder hun om. Nogle af dem i kantinen begynder at skrive af chok.

"Hvad fuck har du gjort ved hende Scar?" jeg kigger op og ser den pige, Amber stod og snakkede med tideligere.

"Intet, jeg sværger." siger jeg, mens jeg kigger mig bekymret om.

"Kig på hende, et eller andet har du gjort ved hende" siger Ambers veninde vredt.

"Jeg kan forklare okay? vi skal bare væk fra de her mennesker først."

"Og hvordan kan jeg være sikker på at jeg kan stole på dig." spørger hun, med et løftet øjenbryn.

"Det kan du ikke, men du får ikke noget ud af bare at stå der, så dit bedste tilbud lige nu, er at tage mig med mig, og finde ud af hvad der sker" siger jeg, uden at trække en mine.

———————

Nyt kapitel igen i dag, for at fejre at The Danish Fiction Awards 2019 er gået i gang!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nyt kapitel igen i dag, for at fejre at The Danish Fiction Awards 2019 er gået i gang!

Såehhh ja, hvis i vil kan i nominere den her bog i kategorien: bedste overnaturlige historie (Eller en anden kategori, hvis i synes at der er en der passer bedre)
Det ville gøre mig virkelig glad, men ja. Det er helt op til jer, da der er virkelig mange bøger, der har fortjent det, mere end den her har, men man har vel lov at håbe? 😂

I kan finde The danish fiction awards 2019 xlesterrx 's profil (:

Fortsat god dag!❤️

Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *Where stories live. Discover now