Scar var ikke i stand til at forklare hvorfor han havde løbet væk fra Amber..
Men det var i hvert fald ikke, fordi at han ikke kunne lide Amber..
Fordi det kan Scar i hvert fald..
Og det er det, der er hans problem..
* Scars synsvinkel *
De sidste par timer har jeg brugt på at sidde og tænke, og det eneste jeg har fundet frem til, er at jeg ikke er stand til at holde mig væk fra Amber, der er et eller andet ved hende, der gør at jeg bliver ved med at komme tilbage lige meget hvor meget jeg prøver på at holde mig væk. Og derfor har jeg taget valget at jeg vil prøve, jeg vil prøve på at lukke hende ind. Jeg vil prøve på ikke bare at løbe væk fra mine problemer, som jeg normalt ville gøre.
Næste dag skulle jeg nærmest kæmpe, for at få mine fødder til at gå ind på skolens grund.
Mine fødder var da i hvert fald ikke det man kan kalde særlig arbejdsvillige.
Det første jeg gør er at lede efter Amber, for at undskylde. Efter at have ledt i sådan 20 minutter, begynder jeg at give op. Hvem siger hun overhovedet er i skole i dag? jeg sårede hende nok ret meget i går, så jeg kunne da godt forestille mig at hun var blevet hjemme.
Da jeg begyndte at overveje at gå til time, og så bare lede efter hende senere, spottede jeg hende stå og tale med hendes veninde, som ærligt ikke så særlig glad ud. Amber vendte sig om, og hendes øjne ramte med det samme mine. Efter kort tid brød hun øjenkontakten, og begyndte nærmest at løbe i den modsatte retning end mig.
Skal vi virkelig lege den her leg nu?
"Amber!" råber jeg, mens jeg med det samme sætter efter hende, hun vender kort hovedet mod mig, men efter det sætter hun bare farten endnu mere op.
Hun løber rundt om hjørnet, og det er det jeg mister hende fra mit synsfelt, og efter det er jeg ikke i stand til at finde hende igen.
Med et suk, vender jeg om og gik mod min time, som jeg allerede var totalt meget forsinket til.
Hele timen brugte jeg på at forberede en måde jeg ville kunne undskylde til Amber på, så hun faktisk ville tilgive mig.
----------
Jeg har ikke rettet det her.
Undskyld for den lange vente tid, men jeg er gået fuldkommen død i den her, og jeg har ikke flere kapitler der er skrevet i forvejen, så jeg kan ikke sige hvornår næste kapitel kommer ud. Men der går nok lidt tid, hvilket jeg endnu en gang vil sige undskyld for. Jeg lover at jeg nok skal prøve at få skrevet nogle kapitler i påskeferien, men det er ikke sikkert at det sker. (:
Fortsat god dag! <3
BINABASA MO ANG
Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *
FantasyScar er speciel, og bærer på en hemmelighed, der går ud over den menneskelige forstand. Amber er normal, og mere end noget andet nysgerrig for at regne Scar ud. #1 i teenfiction - 8/2 - 2019. Startet: 10/11 - 2018 Afsluttet: