|Kapitel 13 - Bagholdsangreb & Følsomhed|

186 10 6
                                    

Amber vidste ikke hvor hun så gerne ville regne Scar ud..

Der var bare et eller andet ved ham..

Der fik hendes nysgerrighed helt op i det røde felt..

* Ambers synsvinkel *

Ligesom ca. alle andre sad jeg og fulgte Scar og Zach med øjnene i kantinen.
Zach havde stillet spørgsmålet alle ville have svar på, men ingen turde at stille.

Hvorfor lige navnet Scar?

"Hvilke ar? jeg ved ikke hvad du taler om" Siger Scar, mens han lader som ingenting.

"Nårh ja, du ved bare de lange ar, der fylder nærmest hele din ryg" Siger Zach irriteret.

"Jeg har stadig ingen idé om hvad du snakker om" Svarer Scar dumt.
Jeg sidder og holder mit vejr, bange for at blive angrebet, hvis jeg laver en for tydelig bevægelse, begge drenge ligner en der er klar til at dræbe en, uden overhovedet at fortryde det.
Uden Scar vidste det, var en af Zachs venner, gået om bag Scar, klar til at at rive hans trøje op, inden Scar nåede at reagerer på advarslen, var hans trøje revet op, og de 2 tydelige ar, blev blottet. Han lignede en der gik i panik, mens han prøvede at dække dem med sine hænder, hvilket er umuligt når man tænker på deres størrelse, det undrer mig bare at han ligner en der er klar til at give sit liv op for at der ikke er nogen der rører dem, så slemt kan det vel heller ikke være?

"Hvordan fik du dem, hvis jeg må spørge?" kommer det flabet fra Zach, som for længst har overtrådt reglerne for de personlige grænser.

"Det går desværre langt ud over jer alles forstand, og hvis i vidste det, ville i være udsat for ekstrem fare, og det kan vi jo ikke have vel?" siger Scar køligt, hvilket bare gør mig endnu mere nysgerrig, hvad mener han med det?

"Jeg tror ikke på dig, det undrede mig bare at du ligner en der er klar til at beskytte dem med dit liv." Siger Zach udfordrende.

"Fordi jeg er klar til at beskytte dem med mit liv"

"Er de så følsomme folk ikke kan røre ved dem eller hvad? Så slemt kan det ikke være" siger Zach, mens han rækker ud efter dem, men bliver med det samme stoppet af Scar, der slår hans hånd væk, jeg har aldrig set nogen med så hurtige reflekser

__________

2 opdateringer på en dag? Det tror jeg da vidst nok lige.

Men kun fordi jeg har skrevet 2 kapitler i dag, og har tænkt mig at skrive et par stykker til🤫

Scars of an angel - Dansk * PÅ PAUSE *Where stories live. Discover now