Fatihah terus masuk ke dalam bilik itu..kelihatan farah sedang tidur..manakala di sofa kelihatan adam sedang main phone dan terus memandang ke arah fatihah..
"fatihah duk mana?"Tanya adam memulakan perbualan
"fatihah duk johor..panggil teha je..fatihah panjang sangat.."ujar teha..
"ouh..umur brapa?sebaya dengan farah ke?"Tanya adam lagi
"ha'ah sebaya dgn farah..abg ada gi lah balik rehat..mesti penat kan.."ujar teha
"ha..abg balik dulu..Assalamualaikum.."ujar adam lalu keluar dari bilik itu..
Farah sudah boleh discharge dari hospital..tapi dia kene datang untuk membuat appointment dengan doc..manakala abgnya pula adam mula berkhidmat di hospital itu..farhan pula mengambil jurusan undang-undang syariah di u itu..
"ptg nih gerak pukul brapa?"Tanya wana
"lepas solat jumaat kita gerak gi ulu kenas..kita gerak dulu.."ujar teha
"saya yang tunggu student?"Tanya atul
"fiq dengan ajib tunggu sini..aq,hg,wana,atul naik kereta mirul dengan paan tunggu sana dah.."ujar fatihah selaku ketua program..
"ha..ok2..jom lah buat apa yang patut.."ujar farah lalu mengemas barang yang perlu dibawa ke ulu kenas..
2.30 P.M
Wana,atul,fatihah dan juga farah telah pon sampai di tapak kem itu..kelihatan mirul dan paan sedang menyusun peralatan-peralatan untuk digunakan..
"assalamualaikum.."sapa farah kepada paan
"waalaikumsalam..ehh..bila sampai?"tnya paan
"baru je sampai nih ha.."ujar farah..
"lepas nih kita meeting kejap..nk agihkan tugas.."ujar teha menuju ke astaka untuk membersihkan..dalam beberapa minit,kelihatan fiq dan ajib dtg kearah mereka sambil menaiki motor..
"hang guna moto sapa nih?"Tanya wana
"moto sapa lagi wana..kalau bukan depa rembat moto en syami.."ujar atul..
"dah semua..mari sini kita nk bincang sikit.."ujar tehah lalu semua duduk membuat bulatan..teha terus mengagikkan kertas kepada mereka kecuali farhan kerana farhan tidak terlibat dengan kem ini..hanya mereka sahaja
~~~~~BERSAMBUNG~~~~~~
YOU ARE READING
DIA TERISTIMEWA
RomanceMuhammad kashaf raihan merupakan seorang ustaz di sebuah universiti di perak..dia mempunyai kembar tidak seiras yang bernama rezza khairullah yang juga merupakan ustaz di universiti itu.. Nur Farah Aleesya merupakan seorang pelajar semester 2 yang m...