Arkadaşlar ilk bölümlerde aşırı hatam var. Ama emin olun diğer bölümler o kadar güzel ve anlamlı ki bayılacaksanız. Lütfen sadece bu bölümlerdeki eksik ve hatalarımı görmezden gelin. Bu benim yazdığım ilk kitap. Genellikle şiir yazıp dergi ve gazetelerde yayımlıyorum. Kitapta da bu ilk bölümlerde birkaç hata dışında 9. Ve 10. Bölümler gayet güzel.
Keyifli okumalar...🤗😇Bora Poyraz VARHAN
23 yaşında olup hayatını mesleğine adamıştır. Bingöl'de doğup orada büyümüştür. Babası ve annesi o daha 12 yaşındayken teröristler yaşadıkları evlere girip zorla para alıp bütün halka zulmetmiştir. Yine teröristlerin geldiği birgün annesi ve babası bu zulümlere artık katlanamamış ve baş kaldırmışlardır. Onların böyle yaptığını gören terör grubunda ki adam anne ve babasını Bora'nın önünde öldürmüşlerdir. Bora'yı da öldürecekleri sırada özel harekat polisleri yetişmiştir. O gün Bora kendine söz verir. "Ben de büyüyünce onlar gibi olup hayat kurtaracağım ve vatanımı zulümlerden koruyacağım." Bora anne ve babasının ölümü onun gözünün önünde olduğu için 2 yıl psikolojik tedavi görmüş, bu süre zarfında ve büyüyünceye kadar onu bulan özel harekat polisi onu evlat edinmiştir. Bora büyümüş ve özel harekatlık sınavını kazanmıştır. Geriye sadece mülakatı kalmıştır ve onu da babası -cengiz polis- kazanması için elinden geleni yapıp onu çalıştıracaktır...
Hilal Vera ALSANCAK
23 yaşında küçüklüğünden beri hayali olan mesleği kazanmak için çalışıp didinen bir kız...
İzmilidir...
Annesi ayakkabı tasarımcısı, babası ALSANCAK holdingin sahibiydi.
Varlıklı bir aile oldukları için babası ve annesi onun özel harekat olmasını istemese bile kızları istediği için kabullenmişlerdir. Hilal sınavda yeterli olan puanı alıp mülakat sınavı için hazırlanmaktadır. Yakın arkadaşı olan Duru'nun babasının arkadaşı-borayı kurtaran özel harekat cengiz- ona bu konuda yardımcı olup onu çalıştıracaktır. Borayla birlikte...Duru KARACA
23 yaşında Hilal'in çocukluğundan beri güvendiği tek arkadaşı, dostu, sırdaşı...
İzmirlidir...
Hilalle birlikte özel harekat olmak istemiştir ve sınavı kazanmıştır. Onu da mülakat için babasının arkadaşı hazırlayacaktır. İki kardeştirler ve 1 tane abisi vardır ve abisi doktordur. Annesi takı tasarımcısı, babası KARACA holdingin sahibi ve mimarıdır.
Hilal'in babasıyla da ortaktır.Yusuf DEMİR
Bora'nın polis akademisinden tanıdığı, ev arkadaşı, can dostu, yoldaşı aynı zamanda babası dışında tek güvendiği insandır. Vanlıdır...
Babası bir şirkette mimar, annesi ise ev hanımıdır. Sınavı Bora ile beraber kazanmış, mülakat için onun babasından destek alacaktır...Cengiz DOLMAZ
38 yaşında Borayı evlatlık alan polistir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL HAREKAT
ChickLit12 yaşında anne ve babasının gözlerinin önünde teröristler tarafından canice öldürülmesinin ardından 'Özel harekat' olmaya karar veren ,Bora Poyraz Varhan... Anne ve babasının el bebek, gül bebek büyütülmesinin ardından ailesinin tüm itirazlarına ra...