Keyifli okumalarr😇😇
Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtığımda güneş ışınları odama düşüyordu. Saat 08.45'di. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Babam hâlâ uyuyor olmalıydı. Çünkü ev çok sessizdi ve babam uyanınca asla sessiz hareket etmezdi.
Mutfağı gidip kahvaltılıkları masaya koyup krep malzemelerini tezgaha koydum ve krep yapmaya başladım. Krepi teker teker tavaya döküp pişirme işlemi bittikten sonra masaya koydum ve babamı çağırmak için odasına gittim.
Babam uyanmış, pencerenin önündeydi.
"Günaydın baba."
"Günaydın oğlum. Erkencisin bugün hayırdır?"
"Yine kâbus gördüm gece. Sabaha kadar da zor uyudum."
"Yine mi? Bora bence piskoloğa görünmelisin. Hatta ben hemen birini ayarlıyorum."
"İyi olur baba çok sağol."
"Ne demek oğlum ben senin babanım. Elbette senin iyiliğini düşüneceğim."
"O zaman kahvaltıya inelim. Sofra hazır!"
"Tamam oğlum sen in, ben yüzümü yıkayıp geliyorum"
Kafamı salladım ve aşağı indim.
Hilal'in ağzından
Sabah 9 'da uyandığımda kısa bir duş alıp babamın gelmesini umarak aşağı indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu. Yanına gittim.
"Günaydın sultanım. İyi misin? Baş ağrın felan?"
"İyiyim güzel kızım. Dün uyuyakalmışım ,galiba en son televizyon izliyorduk babanla. Sonra herhalde baban beni odaya bırakıp gitmiş. Ama sabah gelmişti. Duş alıp inecek o da birazdan."
Demek annemin hiçbirşeyden haberi yoktu. En iyisi babam inince onunla biraz konuşmaktı.
Merdivenlerden önce adım sesi duyuldu, sonra babam göründü.
Yanımıza geldi."Günaydın canlarım. Kahvaltı masası harika görünüyor gerçekten. Kahvaltıdan sonra hemen şirkete gitmeliyim. Bugün büyük ortaklık var. Artık holdingimiz "ALDEMAK HOLDİNGİ" olacak. Alsancak, Aksoy ve Demir'in birleşimi. Çok güzel değil mi?"
Babam gerçekten neşeliydi. Bu kadar neşe dün için fazla değil mi Allasen? Birşeyler var bu işte. Ama ben illaki burnumu sokmam lazım bu işe.
Annem konuşmaya başladı.
"Aksoy mu? Yavuz siz ne ara Emir Aksoy'la ortak oldunuz. Sen o adamla asla çalışmam demiyor muydun?"
"Evet Nermin ama bu zamanda artık herkes menfaat peşinde 3 ortak beraber daha iyi para kazanırız diye düşündüm. "
Hakketen babamın kafasına fil düşmüş olmalıydı. Bu adam ne ara fikir değiştirdi Allasen? Benim babam bu kadar menfaatli bir insan olamazdı.
"E iyi etmişsin madem.",dedi annem. Babama bakıp konuşmaya başladım.
"Babacım yemekten sonra bir yalnız başımıza baba-kız konuşsak mı acaba? Ne dersin?"
"Olur, prensesim nasıl istersen."
Kahvaltıyı yaptıktan sonra anneme yardım edip sofrayı topladık. Babam ile beraber babamın çalışma odasına geçtik. Babam büyük sandalyesine oturunca ben de karşısında ki sandalyeye oturdum.
"Baba ben herşeyi biliyorum. Daha dün o adam seni kaçırmışken nasıl bu kadar neşeli ve mutlu olabiliyorsun. Sen bu değilsin."
"Kızım bak bilmediğin şeyler var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL HAREKAT
ChickLit12 yaşında anne ve babasının gözlerinin önünde teröristler tarafından canice öldürülmesinin ardından 'Özel harekat' olmaya karar veren ,Bora Poyraz Varhan... Anne ve babasının el bebek, gül bebek büyütülmesinin ardından ailesinin tüm itirazlarına ra...