Multimedia: karakterlerimiz😍
Keyifli okumalar...😙😇🙄Hilal'in ağzından
Bora'nın bana söylediği şeyden sonra eve tıkılıp hüngür hüngür ağlamıştım. Duru aradığında sesimin kötü olduğunu yanıma geleceğini söyleyip yüzüme kapatmıştı. Annem ve babam iş için yurt dışına çıkmıştı. Evde tek başımaydım. Yatağıma oturmuş film izliyordum. Odamın kapısı çalındı. Gelen evimizin çalışanı Neriman ablaydı.
"Hilal, kızım yemek hazırladım sabahtan beri birşey yemedin. Lütfen birazcık birşey ye de yüzüne gözüne kan gelsin biraz."
"İstemiyorum Neriman teyze. N'olur zorlama."
Neriman teyze gittiğinde kapının zili çaldı. Gelen Duru'ydu. Odamın kapısı bir hışımla açıldı.
"Hilal! Şimdi sana birşey göstereceğim. Sakın ama sakın ağlamak, bağırmak, çıkıp gitmek yok! Anlaşıldı mı?"
"Yine ne oldu Duru?"
Gözlerimi devirdim. Telefonunu çıkardı galeriye girdi ve bir ekran fotoğrafı açtı. Bana gösterdiğinde gözlerim doldu.
"Bak Hilal! Üzüldüğüne değmiyor. Lütfen ağlama!"
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Fotoğrafta alımlı ve güzel bir kız Bora'nın yanağını öpüyordu. Bora ise gözlerini kapatmış gülümsüyordu. Ben bu haldeyken o kızlarla gününü gün ediyordu! Etsin bakalım ben ona gösteririm!
"Kalk gidiyoruz Duru! O kızlarla eğlenip fotoğraf atıyorsa ben de yapacağım!"
"İşte benim kankam be! Hadi kalk güzel bir duş al ve süsleyelim seni biraz! Bora bey de kaybettiği kıza dönsün de bir bakıp pişman olsun!"
Kafamı hızlıca sallayıp banyoya girdim ve kısa bir duş alıp bornozumu giyindim ve çıktım. Duru yatağıma oturmuş telefonuyla uğraşıyordu. Daha doğrusu biriyle mesajlaşıyordu!
"Durucuk, kimle mesajlaşıyorsun sen?"
"Yusuf'la konuşuyordum. Bora çok kötüymüş. Akşamdan beri alkol ve sigara içip dağıtıyormuş etrafı."
"E madem kötü. Neden o fotoğrafı atıyormuş."
"Galiba kız eski sevgilisini kıskandırmak için Bora'dan rica etmiş. İstersenşu kıskandırma operasyonunu deneyelim ve bu bahane ile Bora'yla konuşalım."
"Peki tamam ver bakalım şu elbiseyi."
Duru telefonu bırakıp elbiseyi uzattı. Elbiseyi aldım. Siyahtı.
Güzel dururdu bende. Banyoya gittim ve elbiseyi giyindim. Odama geçtim makyaj masamın önüne oturdum ve makyajımı yaptım. Ayağıma bağlamalı ayakkabılarımı giyindim. El çantamı aldım.
Biraz resmi dursa da şıktı. Duru da saçlarını düzeltti ve aşağı indik.
Kapının önünde bir araba vardı. İçinden yakışıklı bir çocuk çıktı ve yanımıza geldi. Önce Duru'nun sonra benim elimi tuttu ve öptü.
"Selam. Ben Burak. Duru yardıma ihtiyacınız olduğunu söyledi. Ben de geleyim dedim."
Elimi uzattım.
"Adım Hilal. Memnun oldum Burak."
Burak binmemiz için yol verdi ve şoför koltuğuna oturdu. Duru'yu kendime çektim ve çimdikledim.
"Kızım, çocuk tutmanı anladım da niye buraya gelip bizi alıyor!?"
"Kızım biraz daha gerçekçi olsun diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL HAREKAT
ChickLit12 yaşında anne ve babasının gözlerinin önünde teröristler tarafından canice öldürülmesinin ardından 'Özel harekat' olmaya karar veren ,Bora Poyraz Varhan... Anne ve babasının el bebek, gül bebek büyütülmesinin ardından ailesinin tüm itirazlarına ra...