6.BÖLÜM

299 20 1
                                    

Multimedia: Bora ve Hilal

Keyifli okumalar...😘😘

###########################

●_● BORA'DAN●_●

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Babam neden böyle telaşlaydı? İlk defa bu kadar kötü geliyordu sesi. Çok endişelenmiştim. Hilal'i hızlıca eve bıraktım. O da belli ki anlamıştı birşeyler olduğunu.

Tekrar yola koyuldum ve arabayı eve doğru sürdüm. Bugün seansta Hilal'e olan duygularımı istemsizce belli etmiştim. Belli etmek istemiyordum aslında ama:

Alev Hanımı kıskanışı...
Bana attığı kaçamak bakışlar...
Güldüğünde kısılan gözleri...

Beni ona yeterince iten sebeplerdi. Ona karşı hoşlantıdan fazlasını hissediyordum. Buna asla itiraz etmezdim . Hilal de benden hoşlanıyordu ya da benim gibi daha fazlasını hissediyordu ama kendine itiraf etmiyordu. Belli ki itiraz ediyordu.

Eve vardığımda arabayı park edip arabadan indim. Kapıyı çalmaya gerek duymadan anahtarı

yuvasına sokup kilidi çevirdim. Kapı açıldı ve içeri girdim. Babam salonda arkası dönük bir şekilde oturuyordu. Bana seslendi:

"Bora, yanıma gel oğlum. Seninle konuşmamız gereken konular var."

Yanına gidip karşısında ki tekli koltuğa oturdum ve gözlerine baktım. Ne hissettiğini anlamak zordu. Mavi gözleri öfkeyle parlıyordu. O gözlerin öfkeyle parlaması binde bir olurdu. Şimdi sebebi neydi peki?

"Seni dinliyorum baba."

"Bak oğlum. Bunu sana nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama senden tek isteğim, öfkeyle hareket etme yoksa bütün özel harekat planların suya düşer ve emeklerin heba olur."

Söylediklerinden tek kelime dahi anlamamıştım. Konunun kariyerimle ne alakası olabilirdi ki?

"Söylediklerinden bir anlam çıkaramıyorum baba. Kötü birşey ki var? Anlatmaya başlar mısın?"

"Bak oğlum. Dediğim gibi sadece öfkeyle hareket etme."

Kafamı salladım ve devam etmesini istedim.

"Oğlum baban ve annenin katilleri...
Senin yaşadığını öğrenmişler ve şuanda her yerde didik didik seni arıyorlar ve buldukları yerde öldürecekler. Etrafında ki -ben de dahil- arkadaşlarını ve sevdiklerini hepsini öldürmek için ellerinden geleni yapacaklarmış. Bu sabah karargâha bir video geldi. Ne olduğunu gram anlamadık. Sonra bir terörist...
Ekrana çıktı. Öldürüldüğü cesetleri kameraya gösterdi. Bu kişileri görünce kanım dondu.
Bu kişiler...
Annen ve babandı oğlum! Onların yüzünü taşla ezip, kollarına... şiş geçirmişti. Bunları inan bana bilmiyordum. Hemen peşinden 8 ekip gönderdim. Her yeri dipli bucaklı arıyor PÖH'ler. Umarım bulacaklar..."

Gözlerim karardı,  başım döndü...
Sanki dünya başıma yıkıldı. O adamlar yeniden beni mi arıyorlardı? Üstelik sevdiklerime zarar verecekti adi, şerefsiz! Heleki bunlar: Babam, Hilal, Yusuf ve galiba Duruydu. Tabii bu listenin başında ben olmalıydım. Hilal...
Ona birşey yaparlarsa...
Eğer ona birşey olursa adamı gebertirdim. Asla Hilal'e yaklaşmamalıydı. Hilal'i ve diğerlerini korumalıydım.

Mülakat sınavına 3 hafta vardı. Galiba Hilal'den uzak durmam onun için çok iyi olacaktı. Belki adamlar Hilal'i benim yakınımda görmeyip ona karışmazlardı. Evet, evet! Kesinlikle öyle yapmalıydım! Onu hemen kendimden soğutmalıydım. Bu onun iyiliği ve mutluluğu içindi.

ÖZEL HAREKATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin