2. BÖLÜM

614 33 1
                                    

Multimedia Hilal ve Bora Hilal'in doktorundan izin almış, onları arabayla eve bırakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedia Hilal ve Bora
Hilal'in doktorundan izin almış, onları arabayla eve bırakıyordum. Yanlarına kıyafet alacaklar ve biz havuza gidecektik. Ne kadar Hilal'i getirmek istemesem de o bunu çok istiyordu ve ben onu garip bir şekilde kıramıyordum.
Onu eve bırakıp ben de eve kıyafet almak için gittim. Kızlar kendileri geleceklerini söylediler.
Yukarı çıkıp kıyafet hazırladım ve bagaja koydum. Yolda giderken nedensizce Hilal 'i düşünüyordum. Bu kız çok garipti. Fazlasıyla garip...
Yani garip derken beni nasıl bu kadar kolay yendi. Beni nasıl bu kadar kendi hakkında düşündürdü. Bilmiyordum. Bunları bir kenara atıp arabayı kullanmaya devam ettim. Havuzun otoparkına park edip kafesine gittim. Girdiğim an gördüğüm tanıdık yüzlerle onların yanına gittim. Yusuf, Açelya, Ceren,Güneş, Samet, Enes ve Emre beni bekliyordu. Yanlarına gittim.

"Hilal ile Duru gelmedi mi hâlâ?"  Yusuf cevapladı.

" Duru az önce aradı ve yolda olduklarını söyledi. Şimdi burada olurlar."

1 veya 2 dakika sonra kapıda Duru ve Hilal belirdi. Hilal gülümseyerek doğrudan bana bakıyordu. Öylesine derin...
Gülerek yanımıza geldiklerinde Duru konuşmaya başladı.

" Bekletmedik umarım? Valla çok hızlı olduk ama Hilal rahatsız olduğu için o biraz zorlandı. Beklettik mi çok ya?"

Yusuf gülerek cevapladı.

" Yok Duru merak etme gecikmediniz. Zaten Bora da yeni geldi. Ayrıca sen bunları nasıl tek nefeste konuştun çok merak ettim."

Ardından kahkaha attı. Duru da kahkaha atmaya başladı. Bense Hilal'in gözlerine bakıyordum. Gözleri masmaviydi. Ona baktığımı gördüğü an başımı çevirdim. Yanlış anlamasını istemiyordum. Hep beraber havuz için giyinme odalarına gittik. Yanıma yüzmek için şort almıştım. Sadece şortumu giyinip çıktım. Yusuf da benim gibi giyinmişti. Ardımızdan Hilal,Duru,Açelya ve Güneş çıktı. Kızların hepsi de bikini giymişti. Yalnızca Hilal gözlerinin renginde bir mayo giymişti. Onların ardından diğerleri de çıktı ve şezlongların olduğu yerlere gittik. Hilal tam havuza atlayacakken başı döndü ve havuza düştü. Hemen peşinden havuza atladım. Havuzda dibe çökmüş ve bayılmıştı. Yanında gittim ve kucağıma alıp çıkardım. Birkaç kez kalp masajı yaptım ama uyanmadı. Yusuf'a bağırarak sordum.

" Başka ne yapayım lan!?"

"Suni teneffüs yapsana gerizekalı!"

Ben de suni teneffüs yapacağım sırada Hilal suyu kusarak uyandı. Gözlerinin içi kıpkırmızı olmuştu. Hemen kucağıma alıp revire götürdüm. Doktor  muayene ettikten sonra kollarını göğsünde kavuşturarak konuşmaya başladı.

" Durumu iyi sadece açlıktan  başı dönmüş ve bayılmış"

Hilal'i ayağa kaldırdıktan sonra kafeye götürüp karnını doyurmak için  birşeyler  istedim. Yemeğini yedikten sonra birlikte havuza atlayıp yarış yaptık ve ben kazanacağım sırada alttan biri bacağımı tutuyordu. Suyun üstüne çıktığımda nefes alıp bir daha girdim ve ayağımı tutan kişinin minik bir kız olduğunu gördüm. Onu havuzdan çıkarıp havuzun taşına oturttum yanına da ben geçtim ve konuştum.

ÖZEL HAREKATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin