Capitolul 14 -Număr necunoscut-

214 13 2
                                    

Dupa doua luni...

In sfarsit luna mai isi face aparitia in acest an. O luna calduroasa , si deosebit de frumoasa. Relatia mea cu Diego merge perfect , ma atasasem foarte mult de el. Este un baiat foarte special pentru mine , care a aparut in viata mea si mi-a infrumusetat-o din toate punctele de vedere. Daca nu era el , viata mea ar fi fost acum un cosmar...ceva de neimaginat , o lume in care nu as fi putut trai. Ii sunt datoare pe viata, acestui baiat.

Cateva batai in usa imi spulbera gandurile , iar eu rapid ma duc sa deschid usa. Ca de obicei , era Diego , care intra in camera cu un zambet mare pe fata.

-Ce mai face iubita mea ? Spune acesta dupa care ma ia in brate si usor ma invarte.

-Bine , dragule! Tu?

-Am venit pe la tine...tata tocmai a plecat la lucru...

-Aham...si ce vrei sa facem azi?

-Nu stiu...eu ma gandeam sa mai vorbim...

-Despre ce?

-Pai...sti ca am cam ocolit subiectul in legatura cu familia Jonson...era ziua ta, si ti-ai dorit sa evitam , dar cred ca deja ar trebui sa discutam...

-Ai dreptate...eu ti-am spus tot ce stiu si ce mi s-a intamplat...spunemi despre conflictul dintre familile voastre...continu eu dupa care se lasa un mic moment de liniste.

De ce trebuia sa vorbim despre familia aceasta...despre el...Shane...ah , exact cand totul merge bine, trebuie sa-mi amintesc de acel ticalos! Privindu-l pe Diego , imi dau seama ca nu ii era usor sa vorbeasca de acest subiect delicat...se vede clar pe fata lui , ca acest conflict il afectase...

-Ahh, incepe Diego oftand, pai cum ti-am mai spus familile noastre erau in conflict, insa cu mult inainte sa ma nasc eu. Tatal meu si tatal lui Shane nu se intelegeau inca din tinerete ,nu stiu de ce, insa dupa ce eu m-am nascut ,pentru Smith Jonson am devenit o tinta...si nu numai eu...mama mea...a murit cand eu m-am nascut...insa nu din cauza unor complicatii la nastere...ci datorita oamenilor lui Smith...tata mi-a spus ca dupa ce i s-a analizat cadavrul a fost gasita un fel de otrava in el...initial eu trebuia sa mor...insa...

-Oh ,Dumnezeule, Diego chiar nu imi vine sa cred ! spun eu socata...

-Asta e adevarul...dupa cele intamplate din an in an , eu alaturi de tatal meu trebuia sa ne mutam dintr-o tara in alta , pentru siguranta mea...insa apoi a aparut Shane, baiatul domnului Jonson, tata a aflat de el , si asa eu sunt oarecum in siguranta...

Nu imi venea sa cred asa ceva... tatal lui Shane era cu adevarat un nemernic, iar cel mai rau, Shane il ajuta cu tot ceea ce face. Ah , imi amintesc cand am intrat prima data in casa lui, parea o atmosfera atat de placuta , niciodata nu mi-as fi putut imagina adevarata fata a acelei famili. Este bine ca am descoperit , adevarata fata a lui Shane ce o ascundea sub o masca ce parea atat de nevinovata.Ticalosul!

-Diego...este absoulut ingrozitor...continu eu dupa ceva timp.

-Nu am sa pot sa ii iert niciodata...mi-au omorat mama...intr-o zi am sa ma razbun.

-Orice s-ar intampla, voi fi alaturi de tine , Diego!

-Multumesc , Elis! spune Diego putin mai linistit iar apoi se apropie de mine si imi da un sarut scurt pe buze. Era asa de adorabil. El este atat de bun la suflet ,chiar daca trecuse prin atatea inima lui nu s-a schimbat , a ramas tot acea fire prietenoasa, buna , blanda , calma si generoasa.

Dupa cateva ore...

Timpul trecuse foarte repede, ceasul arata deja ora 17:00 . Diego imi spusese ca astazi tatal sau , lucreaza pana tarziu. Intre timp , eu , alaturi de iubitul meu am privit un film ,am mai cantat la pian , si am iesit la o inghetata. Intinsi pe canapea , eu stand in bratele lui , acestuia ii vine o idee trasnita.

Dragoste&DezamăgireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum