Astazi fiind 31 decembrie, Shane mi-a propus sa petrecem revelionul impreuna , la un restaurant , numai noi doi ,fara nici o ruda .
Nici nu am stat pe ganduri si am si acceptat. Viata mea plictisitoare , in care niciodata nu se intampla ceva interesant , a devenit deosebita de cand il cunoscusem pe Shane. Ador felul in care imi vorbeste , cum se comporta , si mai ales ca tine la mine. Nu am mai cunoscut niciodata un baiat ca el. Era special...
Tonul de mesaj al telefonului imi spulbera orice gand , iar cu pasi repezi ma indrept spre el si vad ca am un mesaj de la Carolina: Buna, vrei sa ne intalnim in oras sa mai povestim, sti tu ca fetele ...Era abia ora 16:02 , intalnirea cu Shane era abia la ora 20:00 ,deci cum as putea sa-mi refuz prietena? Am apucat telefonul si am inceput sa tastez : Sigur, imediat cobor ,ne vedem in centru? Imediat am primit alt mesaj : Ok! Am ales sa ma imbrac cu blugi mei bleomarin, botinele negre, si un plouever bej. Telefonul mi l-am luat in buzunar si apoi am pornit spre centru. Dupa cateva minute am ajuns...era atat de frumos beculete colorate , peste tot , luminite in copaci , iar bradul era extraordinar . Imediat o zaresc si pe Carolina care ma astepta pe o banca.
-Hei ! am salutat-o eu rapid.
-Hei, ce mai face amica mea ? m-a salutat si aceasta dupa care a urmat o imbratisare.
-Bine , tu ce ai mai facut ? intreb eu curioasa
-Pai nu prea multe....am petrecut Craciunul alaturi de familie , si am primit cateva haine, tu ?
-Eu...am petrecut Craciunul alaturi de Shane si familia lui!
Aceasta mi-a tras o privire urata, si in acelasi timp uimita.Se uita la mine , de parca eram un extraterestu. Imi era teama de reactia ei.
-Poftim, a strigat aceasta nervoasa, nu imi vine sa cred ca ai fost in casa la el si ,si mie nu mi-ai zis nimic!
-Am incercat sa dau de tine si sa iti povestesc, dar nu ai raspuns de loc la telefon, si nu sari asa , a fost minunat sa petrec Craciunul alaturi de familia lui , si uite ce cadou mi-a luat , spun eu si ii arat bratara.
-Aiii...e asa minunata...stai sunt suparata pe tine !
M-am uitat la ea cu o fata ce zicea : Serios? Iar Carolina a inteles imediat privirea mea si amandoua am inceput sa radem, iar apoi ca sa schimbe subiectul ,ca era evident ca nu mai voia sa vorbeasca de Shane , m-a intrebat :
-Amm...si vream sa te intreb...te-ai mai gandit , dai proba la casa de teatru ?
M-am uitat la ea ,insa nu puteam sa nu-mi amintesc de ce se intamplase cu Shane , cand il intrebasem despre casa de teatru.... insa am evitat sa ii povestesc Carolinei, si i-am raspuns :
-Sa sti ca da!
-Si , ce zici dai proba? Zi da, zi da!
Chiar ma gandisem mult la asta , si am ajuns la o concluzie :Oare aveam ceva de pierdut, daca incercam ? oricum sunt sigura ca nu m-ar accepta nu sunt eu cine stie ce ...insa nu strica daca incerc , si vroiam sa ii fac pe plac Carolinei.
-Ok...dau proba!
Aceasta s-a uitat atat de fericita la mine iar apoi a sarit in sus de bucurie ,lundu-ma si pe mine in brate, dupa care a tipat in gura mare :
-Prietena mea va fi faimoasa! Prietena mea va fi cea mai mare cantareata! Prietena mea va fi vedeta!
-Sssss.....ca se uita lumea la noi , inceteaza!
-Bine , bine tac , dar crede-ma, sunt asa de fericita pentru tine !
Apoi am inceput sa mai povestim , despre anumite banalitati , cand am observat ca deja se intuneca. Incet, imi scot telefonul din buzunar si vad ora 19:07, nu imi venea sa cred ca trecuse asa repede timpul , eu trebuia sa fiu acasa sa ma pregatesc pentru intalnirea cu Shane.
CITEȘTI
Dragoste&Dezamăgire
RomantiekIubire, suspans, dispret, ura, neintelegere , si dezamagire. Toate aceste cuvinte mari, le intalniti doar intr-o singura carte numita Dragoste&Dezamagire. Ce se intampla cand te indragostesti pentru prima oara? Ce se intampla cand odata ai iubit, ia...