Blue nem tudott elaludni, csak forgolódott. Végül is éjfél körül úgy döntött, hogy felmegy a padlásra, és folytatja az olvasást. A padláson félhomály fogadta, csak az ablakon keresztül szűrődött át némi fény. Estére a dohos szag csak felerősödött, de Blue nem merte kinyitni az ablakot, ugyanis félt, hogy a nyikorgására a szülei felébrednének. Nagy nehezen előhalászta a könyvet, majd olvasni kezdett.
A Királyok Szigetére először Michael ért oda,majd Mira és legvégül pedig James. A király azonnal fogadta őket, Jacob százados pedig a trónhoz vezette a három gyereket.
- Köszönöm, hogy eljöttetek. Gondolom,hogy a követek már beszámoltak arról, hogy miért van rátok szükség- kezdte az uralkodó- Le kell győznötök a suhanókat.
- De hogyan?-értetlenkedett James, aki még mindig dühös volt, amiért el kellett hagynia az otthonát, Sitri-t.
- Azt én nem tudom. Nektek kell kiderítenetek- felelte a király, majd útjára bocsátotta a három fiatalt.
- Most mihez kezdjünk?- kérdezte elkeseredetten Michael, amikor már a palota elő ácsorogtak.
A fiú egyáltalán nem így képzelte el a küldetést. Remélte, hogy legalább a király tud valami tanácsot adni, ami alapján nyomozhatnának. Legszívesebben visszament volna Dzsoru-ba.
- Nem tudom. Oldjátok meg-vonta meg a vállát James és letelepedett a sárkánya mellé.
Neki már most elege volt az egészből és még mindig nem akarta megérteni, hogy miért pont neki kellett eljönnie.
- Ezt nem hiszem el- dühöngött hangosan Mira- Egyikőtök sem képes legalább egy kicsit is gondolkodni? Miért tőlem várjátok a megoldást?
- Én senkitől nem várok semmilyen megoldást sem. Nekem teljesen mindegy, hogy mit csináltok- vágott vissza James- Felőlem akár egész nap is itt ülhetünk.
Amíg a három gyerek vitatkozott, nem vették észre, hogy a suhanók egyre közelebb és közelebb merészkednek hozzájuk...Blue ekkor felsikoltott. Olyan dolog történt vele, ami eddig még soha nem fordult elő. Az egyik suhanót maga előtt látta.
Nem elképzelte, mint ahogy a könyv többi jelenetét, hanem látta a saját szemével. Hátborzongatónak találta az arcot. Abból tekintetből valósággal sütött a mindent elsöprő gyűlölet, és ez a pillantás Blue veséjéig hatolt. Percekbe telt, amíg le tudott nyugodni, és a szíve már a normális ütemben vert. Máskor Blue talán eldobta volna a könyvet és többet elő sem veszi, de ez most nem így történt. Kíváncsi volt a folytatásra, és végül erőt vett magán, és folytatta az olvasást.- Mi volt ez a sikítás? Ti is hallottátok?- pattant fel idegesen Michael.
- Igen- felelte Mira, aki folyamatosan járkált és töprengett- Valószínűleg a suhanók közel járhatnak.
- De ki sikított?- kérdezte remegve Michael.
- Na, tippelj!- vetette oda James- Nyilván valaki, akit az egyik suhanó megölt.
Michael megborzongott.
- Menjünk innen!- kérlelte a társait a fiú.
- Nem. Először szólunk a királynak, hogy suhanók közelednek!- felelte Mira.
- Te csak szólj neki, én leléptem- közölte James, és felpattant a sárkánya hátára, és felszállt.
Michael odahívta magához Furát, majd felszállt az óriásgyíkra és James után iramodott.
- Gyávák- szűrte ki a foga közt Mira, és elindult a palota irányába.
A király hamarosan hatalmas sereget küldött ki a szigetre, hogy a suhanókkal megküzdjenek. Mira is követte a katonákat, és Csodával együtt harcolt, csak a ló a patáival, Mira pedig az íjával. A túlerő miatt a suhanók hamarosan kénytelenek voltak elmenekülni, de Mira sejtette, hogy hamarosan egy még nagyobb sereggel fognak visszatérni. Mindeközben Michael és James a sziget egyik rejtett öblében bújkáltak, jó messze a csatától. Miközben ücsörögtek, vidáman beszélgettek, és közben egész jól összebarátkoztak. A nagy beszélgetés közben azonban nem tűnt fel nekik, hogy egy suhanó mögéjük lopakodik, és célba veszi Michael-t....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Artaria: Az elveszett világ [ BEFEJEZETT ]
FantasiaA nyár utolsó napjaiban Blue a padlásán talál egy titokzatos könyvet. Akkor még nem is sejti, hogy ez út egy másik világba, és elkezdi olvasni. Azonban az értékes tárgyra másoknak is fáj a foguk, és megkezdődik a hajsza a könyv után. Vajon mi lesz A...