A következő pillanatban Fura védelmezője Michael elé ugrott, majd a hatalmas gyík egy éles visítást kíséretében felágaskodott. A suhanó Fura lábát találta el, amiből ömleni kezdett a vér. Michael teljesen lefagyott, ezért James kénytelen volt cselekedni. Előrántotta a tőrét, és a suhanóra rontott. Mivel a fiú lendülete nagyobbra sikeredett, mint amilyennek tervezte, mind a ketten hanyatt vágódtak. James egy percig sem habozott, a fegyverét ellenfele szívébe döfte. Vér helyett azonban füst tört elő a mellkasából, majd köddé foszlott szét, amit végül a szél messzire sodort. Michael-nek sikerült visszanyernie az önuralmát, és odafutott Furához. Az állat keservesen nyüszített, és a sérült testrészét nyalogatta.
- Nem tudsz valahogy segíteni neki?- kérdezte elkeseredetten Michael, de James csak a fejét rázta.
Ekkor a bokor mögül előugrott Csoda. A hátán Mira ült. A lány végig hordozta a pillantását a két fiún, majd gúnyosan odavetette:
- Gyávák.
Már készült is volna tovább állni, azonban Michael utána kiáltott:
- Kérlek segíts Furán!
- Te segítettél a suhanók elleni harcban?- fordult vissza a lány.
- Ha nem tudsz segíteni, a gyíkja vérveszteség miatt meg fog halni!- ugrott fel dühösen James.
Mira nagyot sóhajtott. Tudta, hogy a fekete hajú fiúnak igaza van. Nem szeretné, ha az állat meghalna, viszont úgy gondolta, hogy nem ártana, ha végre a fiúk is beszállnának a küzdelembe.
- Segítek neki, de csak egy feltétellel- közölte végül Mira- Ha még ma útnak indulunk.
Kijelentését néma csend követte. Michael gondolkodás nélkül elfogadta volna az alkut, azonban rájött, hogy James egyáltalán nem biztos, hogy ebbe beleegyezik. Való igaz, hogy James nem szívesen vállalja ezt a küldetést, azonban rájött, hogy nincs más választása. Ráadásul azzal segíthet a legtöbbet az anyjának, ha felveszi a harcot a suhanók ellen. Mostmár a saját szemével is láthatta, hogy mire képesek, és rájött, hogy minél előbb el kell törölni ezeket a lényeket a föld színéről.
- Vállalom- sóhajtott fel végül a fiú.
- Én is- mondta megkönnyebbülten Michael.
Erre Mira bólintott, és a táskájából elvett egy zöldes színű kenőcsöt, és bekente vele Fura lábát. A vérzés hamarosan elállt, és megkezdődött a seb gyógyulása.Blue fellélegzett. Nem akarta, hogy az állat meghaljon. Még nem olvasott túl sokat a könyvből, de az alatt a rövid idő alatt nagyon megszerette a főszereplőket. Ekkor Blue rájött, hogy már eléggé elfáradt, és úgy határozott, hogy elmegy aludni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Artaria: Az elveszett világ [ BEFEJEZETT ]
FantasiA nyár utolsó napjaiban Blue a padlásán talál egy titokzatos könyvet. Akkor még nem is sejti, hogy ez út egy másik világba, és elkezdi olvasni. Azonban az értékes tárgyra másoknak is fáj a foguk, és megkezdődik a hajsza a könyv után. Vajon mi lesz A...