5, ''Karanlıkta boğulan yıldız''

2.5K 284 57
                                    

Min Yoongi, senin kalpsiz biri olduğunu düşünmüyordum. Ama o çocukla sürekli uğraşman, bu cidden hoş bir şey değil. Neden böyle yapıyorsun, bir türlü anlayamıyorum. Yaptıklarının mantıklı bir açıklaması yok, bundan zevk mi alıyorsun? Neden dalga geçiyorsun ki onunla, biliyorum yazdıklarımı umursamıyorsun ama, yine de senin üzerinde hiç bir etkisi olmadı mı?

Şey, şimdilik bu konuyu kapatmak istiyorum. Mutluyum çünkü, veya öyle olduğumu düşünüyorum, seni daha fazla görebildiğimden ötürü. Ayrıca çok güldün bugün, bana olmasa da.

Güldüğün şeyler nedir, Yoongi? Birinin yere düşmesi veya, utanç verici bir anı mı? Yoksa benim düşündüklerimin aksine, sıradan bir kaç espri mi? Söylesene bana, belki seni güldürmeye çalışırım ve benim sayemde gülersin.

Gökyüzü gibi gülüşün, öyle güzel bir manzara ki hayranlıkla izlemekten kendimi alıkoyamıyorum. Nasıl böylesin, nasıl bu kadar güzelsin?

Ben sıkıldıkça düşünürüm Yoongi, yine bir ara düşünürken seni sevmeyi bırakmam gerektiğini de düşündüm. Ama hemen vazgeçtim bu fikirden, zaten istesem de 'şimdi Yoongi'yi sevmeyi bırakıyorum' diyerek sevmeyi bırakamam ki seni, öyle istediğimiz zaman sonlandırabileceğimiz bir şey değil maalesef âşk. Belki bir şey olur, veya hiçbir şey olmaz ama yine de aniden kalbimiz sevdiğimiz kişiyi gördüğünde onun için çarpmaya başlamaz. Hızlanmaz bile, hiçbir duygu hissetmez ve ne olduğunu anlamazsın.

Umarım, umarım o zaman hiç gelmez Min Yoongi. Çünkü ben seni sevmeyi bırakmak istemiyorum. Beni seversin umuduyla değil, karşılıksız seviyorum ben seni.

Biz olsak, hiçbir şey bizim gibi olamazdı biliyor musun? Çünkü bizi özel kılan sen olurdun, beraber mükemmel olurduk. Sen ve ben gibisi yok aslında. Ne benim gibi saf ve utangaç bir insan, ne de senin gibi kötü biri bir araya gelip beraber olabilir. Biz bir araya gelsek, herhalde bir ilki başarırdık.

Abartıyor gibi gözükebilirim ama şey, gerçekler bunlar.

Acaba, birini seveceğin günler de gelecek mi Yoongi? Benim gibi hiç seveceğini tahmin etmediğin birini mi seveceksin, yoksa çok güzel birini mi? Kalbim acıyor bunu düşününce üzgünüm, kendime engel olamıyorum.

Her gün yazıyorum ya sana, acaba çok rahatsız oluyor musun benden? Bunu düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum, gerçekten bu yazdıklarım için düşündüğün şeyleri çok merak ediyorum.

Şey, ve teşekkür ederim. Belki gülerek okuyorsun bu satırları ama, hediyelerimi ve yazdıklarımı kabul ettin. Yeniden, teşekkür ederim.

Biliyor musun Min Yoongi, bu yazıyı yazarken ellerimin titremesine engel olamıyorum. Bu heyecanımın yazıyı yazdığım ilk zaman olacağını sanmıştım sadece, ama her yazmaya başladığımda heyecanlanıyorum ve geriliyorum. Tabii umurunda değil ama, yine de söylemek istedim.

Ah, benim için gerçekten çok değerlisin. Bugün o yaptıklarına rağmen diğer günlere karşın daha mutluydun sanki, bu beni de çok mutlu etti. Mutlu olma sebebin neydi bilmiyorum ama, umarım hep böyle mutlu olmaya devam edersin.

Şey. Bir de bu yazımdan arkadaşlarımdan birine bahsettim, adını söylemek isterdim ama söylersem eğer beni rahatlıkla bulabilirsin. O yüzden üzgünüm, adını söylemeyeceğim.

Önce bu yaptığımı saçma buldu, ama kendisi de birini sevdiği için beni anladığını söyledi. Kendisi de bir erkek ve başka bir erkeği seviyor, eşcinsel olup olmadığını bilmiyoruz ama kesinlikle çok iyi biri.

Eğer sen de öyle olsaydın Yoongi, her şey benim için daha kolay olabilirdi.

Sanırım, gitmem gerekiyor. Göz yaşlarım, gözlerim yerine gökten akmaya başlıyor, yavaş yavaş. Islanmasam iyi olur.

Seni çok seviyorum, görüşmek üzere.

DS'

star in love with darkness ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin