IV.

3.6K 177 3
                                    

Týždeň ubehol rýchlo. Pár krát som stretla Nicka ale nič zvláštneho sa nestalo.
Neviem či to je pravda alebo sa mi to len zdá ale myslím si že Nick je upír. Má bledu pokožku, aj tie jeho zuby sa podobajú na upíra. Skoro vždy je v tieni a vonku ho mov nevidím.
Na víkend som sa veľmi tešila. Rozhodla som sa že pojdem von a poslúchnem mamu. Skúsim tráviť viac času vonku. Prešla som sa smerom k parku. Niekto ma zozadu chytil a zakryl mi oči.
"Hádaj kto som! "
Podľa hlasu som vedela že to je Nick. Cítila som aj jeho vôňu.
"Nick?"
"Nieee. Ako si vedela? Zase sa nám skrížili cesty. Mohol by som ťa pozvať do kaviarne alebo niekam inde?"
"Hmm rozmýšľam." usmiala som.
"Ale no taak."
"No dobre."
Tak sme išli. Kaviareň bola v centre mesta. Nevedela som čo mu mám povedať. No našťastie on hovoril aj za mňa.
"Kaviareň Labell je moja obľúbená. Majú tam úžasne karamelove koláčiky. Och ozaj ešte si mi nepovedala ako sa volaš."
"Lara."
"Lara to je krásne meno. Tak sa volá jedna hrdinka z môjho obľúbeného filmu. Mesto tmy. Poznáš ho ?"
"Nie nepočula som o ňom. Najradšej mám filmy o upiroch. Ale radšej čítam."
"To si robíš srandu mala by si si ho pozrieť. A aká je tvoja obľúbená kniha?"
"Nemám obľúbenú."
Došli sme do kaviarne a sadli sme si na pohodlnu pohovku.
"Čo si dáš ?"
"Dám si čaj."
" Neochutnáš ten karamelový zákusok ?"
"Prehovoril si ma." Zasmiala som sa. Nick si objednal to isté čo ja. Popíjali sme čaj a rozprávali sa. Niekto mi napísal esemesku. Pozrela som sa a bola to Randy.

Randy: Ahoj, nechcela by si prísť ku mne ?
Lara: prepáč nemôžem
Randy: kde si?
Lara: zajtra ti porozprávam
Lara: ahoj
Randy: ok

Keď sme vypili Nick to zaplatil, čo ma potešilo lebo som tu aj tak nemala peniaze.
"Nechcela by si prísť ku mne ? Mohli by sme si pozrieť film Mesto tmy."
"Veď ma ani nepoznaš." zaváhala som.
"No a? Pooď. "
"No dobre." Zasmiala som sa a pobrali sme sa k nemu.

Môj svet (Dokončené)Where stories live. Discover now