V.

3.2K 171 2
                                    

U NICKA DOMA
Nick mal krásny moderný dom. Mal dve poschodia. Jeho rodičia neboli doma. Išli sme do jeho izby a sadli sme si na posteľ. Mal malú ale utulnu izbu.
"Dáš si niečo?"
"Nie ďakujem nerob si starosti."
"Spravím pukance. Hneď som tu."
Zatiaľ čo Nick odišiel napísala som mame.

Lara: Ahoj mami išla som ku kamarátovi.
Mama: okej
Mama: Kedy sa vratiš?
Lara: neviem asi večer

"Už som tu. " Nick si lahol vedľa mňa s odstupom. Misku s pukancami položil medzi nás.

RÁNO
Och nie. Naozaj som spala u Nicka? Zobudila som sa v Nickovej posteli ale Nick tu nebol. Niekto zaklopal na dvere.
"Už si hore?" Bol to Nick v trenkách.
"Ja som tu spala? S tebou?"
"No ako vidíš tak hej spala si tu. Zaspala si nakonci filmu no nechcel som ťa budiť tak som ťa tu nechal. A nie neboj ja som spal v hosťovskej."
"Prečo si to urobil ? Mal si ma zobudiť. Bože prečo som sem išla? "
"Čo máš za problém?"
"Moja mama sa určite o mňa bojí. A ani ťa nepoznám." Začali sme s hádať a v tom z ničoho nič ma pobozkal. Trvalo to chvíľu. Bola som hrozne zmätená. Odtiahol sa. Tiež vyzeral byť zmätený.
"Prepáč. Ne ne neviem prečo som to urobil. To som nechcel. Proste sa to stalo."
Položila som mu prst na pery a pobozkala som ho ešte raz. Tento bozk však bol iný. Vášnivý. Jeho ruka sa posúvala k môjmu zadku. Odtiahla som sa.
"Prepáč spravil som niečo?"
"Nie. Si úžasný. Ale musím už ísť."
"Chápem. Môžem ťa ísť odprevadiť?"
"Že si to ty. "
Skoro celú cestu sme boli ticho. Keď sme prišli k môjmu domu rozlúčila som sa s ním. A on ma ešte na záver objal.

Môj svet (Dokončené)Where stories live. Discover now