Randy prišla ku mne a spolu sme išli k Tomasovi. Býva docela ďaleko. Je z bohatej rodiny a vlastnia obrovskú vilu. Pozdravili sme Tomasa, zobrali sme si colu a sadli sme si von na gauč. Bolo to tam krásne vysvietené. Pre istotu sme si sadli čo najďalej od bazéna. Aby sa mi zase náhodou nestala nehoda. Vedľa bazéna stál Leon a rozprával sa s nejakým chalanom. Bola tu skoro celá škola, len Nicka som nevidela.
"Dáte si pivo?" Spýtal sa nás Jacob.
"Ja si dám." Usmiala sa naňho Randy.
"Ja nepijem." Čo je aj pravda. Ale oni ma už aj tak nepočúvali.
"Ideš so mnou Randy?" Ponúkol jej rameno.
"Nebude ti to vadiť?" Zašepkala mi. Pokrutila som hlavou. Randy na mňa žmurkla a zavesila sa do Jacoba. Ja som sa rozhodla že pôjdem hľadať záchod. Prešla som okolo veľa deciek ktoré mi boli známe. Na prvom poschodí som záchod nenašla. Vyšla som hore po priehladnom schodisku a nakukla som hneď do prvých dverí oproti. Záchod tam však nebol. Sedela tam skupinka ľudí na gaučoch. Zazrela som aj Nicka a Ellenor prilepenú na ňom. Keď ma zbadali pobozkali sa. Došlo mi zle. Cítila som že som celá zbledla. Bolo mi trápne lebo som tam len tak stála a civela na nich. Kašlala som na hľadanie záchoda a utekala som do kuchyne. Zobrala som nejaký alkohol čo tam bol a začala som piť. Hrozne ma to pálilo v krku ale ukludňovalo ma to. Plakala som a pila. Začínala sa mi točiť hlava. Bolo mi zle. Musela som odtiaľ vypadnúť. Keď som sa len tak tackala z kuchyne a snažila som sa nájsť východ niekto ma chytil za ruku.
"Je mi zle! " zakričala som.
"Ja viem. Poď za mnou." Ťahal ma do kúpeľne. Bol to Leon.
Keď už sme tam boli začala som vracať. Leon mi držal vlasy a umyl mi tvár.
"Poď odvediem ťa domov."
Chytil ma za ruku a viedol ma von.
Hrozne sa mi točila hlava a zamotavali sa mi nohy. Bolo už hrozne neskoro a naši už spali. Leon mi z vačku vytiahol kľúč a odomkol. Odviedol ma až do postele. Zakryl ma a ja som už napoly spala. Pamätám si len to že ma pobozkal na čelo, chvíľu na mňa hľadel a usmieval sa a potom odišiel.
YOU ARE READING
Môj svet (Dokončené)
RomanceAhojte volám sa Lara a som úplne obyčajne šestnásť ročné dievča. No asi nie úplne. Moji spolužiaci si o mne myslia že som decká, divná, nenormálna a iné veci.Ja som si už však zvykla. Baví ma žiť vo svojom vlastnom svete v ktorom verím že existujú u...