RÁNO
Bolí ma hlava. Neverím že som včera naozaj bola opitá. Skoro nič si nepamätám. Len nejaké úseky. Viem že Nick a Ellenor sa pobozkali, opila som sa a Leon mi pomohol. Vstala som z postele a hneď sa mi zatočila hlava. Ľahla som si naspäť do postele. Zapla som mobil a pozrela som si správy.LEON: dobré ráno. Si vpohode ? Ako sa cítiš?
RANDY: Lara kam si to včera zmizla? Dúfam že sa.ti nič nestalo.
RANDY: zavolaj mi keď budeš môcť.
Hodinu som spala. Keď som sa zobudila mama sedela vedľa mňa a hladkala ma po vlasoch.
"Je ti dobre Lara?"
"Pravdupovediac nie."
"Dnes som nemusila ísť do roboty, dali mi volno. Leon mi povedal že si to včera prehnala s alkoholom."
"Mami nehnevaj sa už sa to naozaj nestane."
"Mne to nevadí." Zasmiala sa. "Vieš koľko krát sa to stalo mne? Inak ten Leon je dobrý chlapec. Pozdravuje ťa a máš mu zavolať. Bol tu keď si spala." Podala mi lístok na ktorom bolo číslo a malé srdiečko.
"Nechám ťa osamote. Keby si niečo potrebovala budem v kuchyni."
"Ďakujem mami."
Zavolala som mu. Zdvihol na tretie zvonenie.
"Ahoj Lara."
"Odkiaľ si vedel že som to ja?"
"Neviem tipol som si. "
"Je ti lepšie?"
"Už sam sa vyspala a je mi lepšie "
"Nechcela by si sa stretnúť?"
"Jedine keď mi niečo navaríš."
"Jedine keď mi pomôžeš."
"Dohodnuté."
Položila som a išla som si niečo obliecť. Všimla som si že mám furt veci zo včera a smrdela som po alkohole. Dala som si rýchlu sprchu čo mi urobilo dobre. Obliekla som si pulover a staré rifle.
"Mami idem k Leonovi."
"Nechceš radšej zostať doma? Neni ti zle?"
"Nie je mi dobre. Ahooj."Leon ma privítal a posadil ma do obývačky. Vraj aby mi bolo pohodlne.
"Dáš si čaj?"
"Aj by som si dala."
"Tipujem že bez rumu."
"Ha ha ha. Pome variť."
"Okej a na čo máš chuť?"
"Asi na niečo sladké."
"Tak viem čo spravíme. Pustime sa do toho."
Podal mi zásteru ale ja som odmietla. Mala som staré veci čiže mi to nevadilo. On začal robiť nejaké cesto a ja som robila plnku.
"Poď toto cesto rozvalkať a ja idem na balkón natrhať bilinky."
Vrátil sa a bilinky rozdrvil v miske a nechal ich tam.
"Ide mi to?" Spýtala som sa. Usmial sa, postavila sa za mňa a chytil mi ruky aj s valčekom. Valkali sme spolu. Mal úžasnú silu.
"Lara?" Pošepkal mi a naklonil sa k môjmu uchu. Bol asi centimeter odo mňa. Cítila som jeho dych na mojom krku. Privoňal mi k vlasom. Som rada že som sa osprchovala inak by zo mňa cítil smrad.
"Áno Leon?"
"Bolo by blbé keby som ťa teraz pobozkal?"
"Bolo by blbé keby som to chcela?" Ďalej neodpovedal ale zdvihol ma na linku a začali sme sa bozkávať. Bolo mi to veľmi príjemné a cítila som sa dobre ale myslela som na Nicka.
YOU ARE READING
Môj svet (Dokončené)
RomanceAhojte volám sa Lara a som úplne obyčajne šestnásť ročné dievča. No asi nie úplne. Moji spolužiaci si o mne myslia že som decká, divná, nenormálna a iné veci.Ja som si už však zvykla. Baví ma žiť vo svojom vlastnom svete v ktorom verím že existujú u...