. . . . . . . . . . . . . .
Alice POV
. . . . . . . . . . . . . .Aku tak tahulah en tetibe firasat aku kata yang Jinyoung ada perempuan lain . HEYY NO WAY LAH !!
Alice , jangan begitu haihh . Tak elok elok buang jejauh ! Husnudzon ufufufuf
"Weh , asal kau asyik termenung je ni ?"
Ok , aku baru sedar yang aku tengah mengelamun sensorang . Aku tersengih malu , semestinya muka aku nampak macam katak .
"Da lah , jangan fikir sangat pasal tu . Sekarang kita ada masa bersama ni , berseronoklah . Lepas ni takde lagi tau sebab aku da sibuk"
Alooo kalau Elina ada selalu kan best , boleh keluar macam ni tapi date berdua macam ni pun asyik termenung apatah lagi date seterusnya , agaknya aku duk termenung sampai peluk tiang elektrik .
"Ahh tengok tu , dia termenung lagi . Kalau ada garam ni , aku tonyoh kat mata tu ahh"
Uwahhh kasar sungguh gurauan anda ye wahai Elina . Buat bersabar je lah bila ada cousin macam ni .
"Kau jangan memacam eh ? Kang buta mata aku , nanti siapa nak jaga Jaejin ?"
"Aku kan ada HAHAHAHH"
Bengang siak cakap dengan dia ni , patutnya kau jaga aku and then Jinyoung boleh jaga Jaejin . Grrr
"Selfie jom !"
Jerit Elina tetibe . Orang sekeliling pandang je siut , aduhh Elina buat malu je lah grr . Nasib aku takde sindrom melatah , kalau tak da lama cawan ni melayang kat kepala kau .
"Ahh yela yela ! Pastu blah , buat malu je kau ni"
Marah aku . Elina asyik sengih sengih , eh aku tahulah kau sengih nampak comel eh eh pfft .
KLIK !
Selesai je , kami terus balik ke rumah hm aku yang nak balik sena nya . Tah lah harini mood melayang beb .
. . . . . . . . . . . . . . .
Jinyoung POV
. . . . . . . . . . . . . . .5.32 petang , aku otw balik ke rumah setelah selesaikan latihan harini . Fuhhh balik ni memang aku jadi anpanman ahh mendarat atas katil .
TINGG !
Messages from Elina.
Dia ada hantar gambarlah , aku menekan notifications tersebut . Mesti dorang berseronok harini ek
Elina
OnlineElina
Jinyoung
Uwuuuu cantiknya bini aku 😍Elina
Ahhh ye huhu tapi jangan lupa pasal plan tu eh ? Aku terajang kau kang
YOU ARE READING
[C] Senior Bae S2 : bjy
Fanfiction[DI MINTA PARA READERS BACA SENIOR BAE S1 DULU] Dia.. Dia.. Dia permainkan aku . Hati aku sakit dan tak kuat . Depan aku , dia cukup baik tapi dibelakang , dia permainkan kasih yang aku da bagi selama ni . "Alice nanti dulu ! Biar saya explain !" "J...