22. Pomocné aplikace a učení

45 5 4
                                    

Vítám vás, moji milí. a přeji všem krásný den.

Škola už je v plném proudu, s prázdninami se už rozloučila i většina vysokoškoláků. Takže, každodenní učení je už pro nás opět realitou.

Že by se nenašel nějaký další fíglík, jak si ho trochu zpříjemnit?

☺Jasně že našel.☺

Je tu totiž velmi účinný a přitom i zábavný, tudíž i docela oblíbený způsob učení.

Chytrý telefon má už většina lidí a možnost stažení aplikací je také známá.

Jen prostě místo stažení zábavných her, můžeme sáhnout po hrách výukových, nebo přímo po výukových programech.

Oslovila jsem několik svých známých s dotazem, zda a jaké stránky a pomocné aplikace využívají ke svému studiu.

Nejčastěji se opakovala doporučení na:

* DUOLINGO

Jedná se o výuku a procvičování cizích jazyků. Sympatický je i fakt, že si můžu zvolit denní cíl a intenzitu studia. Ale nejde o nic, co bych časově nezvládala. Posuďte sami:

1. Normálně ........ 10 minut denně

2. Usilovně .......... 15 minut denně

3. Jako blázen ..... 20 minut denně.

Co dodat? Pokud jste ještě neobjevili, vyzkoušejte. Vřele doporučuji. ☺


*MEMRISE

je další typ, doporučovaný hned několika přáteli.

Zde najdeme, a můžeme si procvičovat, nejen jazyky, ale třeba i umění a literaturu, nebo matematiku a přírodní vědy, ale také historii a geografii a mnoho dalších oborů.


*PHOTOMATH

je výborný pomocník pro všechny z nás, pokud narazíme na příklad z matematiky, se kterým si nevíme rady. Stačí takový příklad vyfotit přímo z učebnice a tato aplikace nám ukáže nejen výsledek, ale hned celý postup výpočtu, vysvětlí jednotlivé kroky.

Pomůže nám: 1. pochopit učivo matematiky

                           2. rychle zkontrolovat správnost našeho výpočtu, nebo třeba                                domácího úkolu.


Není to výborné? Škoda, že jsem o tom nevěděla, když jsem chodila na základku.


**************


Věřím, že vy znáte i mnohé další fígly, jak zvládnout nástrahy a záludnosti školních předmětů a při tom si jen „hrát„ s chytrým telefonem, nebo na počítači.

Podělte se o své zkušenosti s ostatními.

Pokud snad někdo z vás na něco takového zatím ještě nenarazil, vřele doporučuji vyzkoušet, je to vážně prima.


☺A myslím si, že ani překvapený pohled rodiče, když zjistí, že se vážně učíte, není k zahození.☺

Pro dnešek se s vámi loučím a všem vám přeji co nejvíce jedniček.

Vaše VladPeDa. ☺



Fígle, jak na toKde žijí příběhy. Začni objevovat