🍃KALP🍃

1.8K 239 86
                                    

 
  "Beni çok korkuttun Tanrım,  iyi misin? "

  Jimin yatağımın başında bekleyip bana sarılıyordu.  Vücuduma yetmeyen kalbim,  bu kez birlikteyken teklemişti,  sonrasını hatırlamıyordum.

"Özür dilerim Park Jimin,  bu hastalıklı kalbim seni sevmeye yetmiyor. "

Üzülüyordum,  bizi birleştiren bir hastalıktı, başka bir hastalık tarafından ayrılacak olmamız beni üzüyordu.

   Daha sıkı sarıldı bana,  güç kalmayan kollarıyla.

"Sen iyileşeceksin ve biz mutlu olacağız. "

Dedi.  Elimi kalbimin üzerine koydum,  hâlâ çok hızlı atıyordu.

"Bu kalp bana ait değil,  seni başkasının kalbiyle seviyorum.  Tanrı buna bile izin vermiyor. "

  Gözyaşlarımı küçük parmaklarıyla silerken,  burukça gülümsedi.

"Sana ait olması önemli değil. Benim kalbim zaten ikimizin.  Ben seni seviyorum dolayısıyla sende beni sevmiş oluyorsun. "

Kurduğu saçma mantıkla gülümsemiştim.  Her defasında beni güldürmeyi başarabiliyordu.

"Hastamızın biraz dinlenmesi gerek. "

Doktorun uyarısıyla Jimin,  alnıma küçük bir öpücük kondurup ayaklanmıştı.

"Merak etme sabah yine burda olacağım sevgilim."

***

"Ya Jimin en fazla 2 çocuk dedim,  ben 4 çocuk yapamam. "

O gülerken,  ben somurtuyordum.  Bu konu hangi ara nasıl açıldı,  hiçbir fikrim yoktu.

Doktor içeri girdiğinde,  Jimin kulağıma fısıldadı.

"Bu konuyu daha sonra konuşacağız küçük hanım. "

Doktor yanımıza doğru yaklaşırken gülüyordu.

"Size çok güzel bir haberim var. "

İkimizde heyecanla bekliyorduk.

"Donör bulundu Hana,  en kısa zamanda, yeni kalp nakli için seni ameliyata alacağız. "

-BÖLÜM SONU-

🍃BİR SONBAHAR MESELESİ🍃PARK JİMİN🍃TAMAMLANDI🍃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin