"Sonunda gelebildin. Biraz geç oldu."
Yutkunup derin bir nefes aldım.
"Bunun için sizlerden özür dilerim. Ama gerçekten haklı sebeplerim vardı."
Orta yaşlı konsey üyesi gözlerini kısıp başını sağa yatırdı.
"Herşeyi biliyoruz. Üvey kardeşinden korumak için yaptın. Fakat bu böyle sürmeyecek. Ve üvey kardeşin için en yakın zamanda ağır bir ceza verilcek! Katie Williams'a gelecek olursak herşeyi bugün öğrenecek."
Gözlerim kocaman açıldı. Biri göğsüme yumruk atmıştı sanki. Yutkundum.
"Nasıl yani?"
Konsey üyesi başını kaldırıp çenesini dikleştirdi.
"Bir üyemizi kızın için görevlendirdik. Bunun için itiraz edemezsin, Albert. Defalarca uyarmıştık ama sen dikkate almadın."
Sırtımdan bir ürperti geçti. Şimdi ben bu olanları ona nasıl açıklayacaktım?
"Yanındaki genç adama gelince,"
Andre'ye göz ucuyla baktığımda duruşunu dikleştirmişti. Konseye döndüm.
"Ona verilen görevi yerine getirdi. Kendi türüyle olan irtibatımız Katie'den dolayı devam edecek. Ve bundan sonra tekrar onu koruma görevine devam edeceksin."
Arkasını dönüp birkaç yavaş adım yürüdükten sonra durdu ve bize dönmeden devam etti.
"Şunu da eklemeliyim ki saygın bir vampir konseyinde bir kurt adamın bulunması hoş birşey değil. Üyelerimi rahatsız ediyor."
Bunun anlamı artık gidin demekti. Başımı salladım ve Andre'yle birlikte odadan çıktık.
"Onlardan emir almayı sevmiyorum."
Göz ucuyla baktığımda susup başını eğdi. Tekrar o geçitten geçip dışarıya adım attık.
"Bir daha bu şekilde çağırılmamaya çalış. Konseyi kızdırmak iyi bir fikir değil."
Başımı salladım ve kapı kapandıktan sonra Andre'ye döndüm.
"Bunu Katie'ye nasıl açıklayacağım?"
Andre bıkkınlıkla dolu bir nefes verdi.
"Asıl soru bundan sonra ne olacağı..."
Başımı salladım ve eve doğru yola çıktık.
💢💢💢💢💢💢
Katie'nin gözünden:
Aklım karışmış bir halde silüete bakıyordum. Ne diyordu böyle?
"Ne saçmalıyorsun sen? Sence şu an hayatım çok mu yerinde? Beni takip eden psikopat mı yoksa manyak mı, ne olduğu bile belli olmayan bir silüet var. Geceleri de takip ediyor musun?"
Duruşu bozulmuştu. Biraz öne doğru eğildi.
"Öyle birşey yapmam. Emir neyse onu uygularım. Benim görevimde seni bunlara hazırlayıp gerçekleri anlatmak ve anlamanı sağlamak. Gördüğün rüyalar ve halüsinasyonlar sence ne anlama geliyor? Bunların hepsini biz sana yaptık. Baban da senin gibi. Vampir ve kurt türünün karması. Yani bir melez. Bahsettiğim emir de vampir konseyinden. Vampirleri onlar kontrol altına alırlar. Aynı şekilde seni ve babanı da. Baban seni yıllarca o boynundaki kolye sayesinde konseyden sakladı. Bu büyük bir suç. Henüz cezalandırılmadı ama konseyin affı yoktur. Baban seni amcan Carl'dan saklamaya çalışıyordu. Uzun yıllar başardı da. Fakat bu, seni konseyden saklamanın kesinlikle bahanesi olamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SİLÜET
VampireKanla boyanmış hayatlar, hapsolmuş bedenlerin kül kokusunu taşımakta... Sürgün yemiş karanlık bir ruh, birbiri ardına sıralanmış cesetleri sarmalıyor... İfadesiz, soğuk suretler, anlatıyor aslında gerçekleri... Hakikat mi yoksa rüya mı? Kim bilebili...