Prológus

4.8K 219 10
                                    


- Nagyon érdekes lesz ez a töri óra is - forgatta meg szemét Anne, a padtársam. Bólogatva és hümmögve értettem egyet vele, mikor fiú osztálytársaim vihogva futottak be a terembe, egy cellux-al és ollóval.

- Mit csináltatok már? - kérdeztem felkönyökölve a padomra.

- Kiraktuk a "belépni tilos" táblánkat - vihogott fel újra Michael és levágta magát a székére. - Ez nagyon jó lesz - harapta be ajkát és keresztbe tette kezét.

Összeráncolt szemöldökkel néztem a fiúra, majd vissza az ajtóra, és ismét a srácra. Aztán vigyorogva csettintettem a nyelvemmel.

- Ha már csináljuk, csináljuk rendesen - fordultam körbe, és székemet kitolva beültem a padom alá, és táskámat magam elé húzva "rejtettem" el magamat.

Michael újra felröhögve csapta le magát padja alá, és vigyorogva kiáltott fel:

- Aki tökös bevállalja!

Az egész osztály nyüzsögve rejtőzött el az asztalok alá, és egymást folyamatosan csitítva fel-felröhögtek.

- Mi van, ha mindenki szaktanárit kap? - kérdezte Tom osztálytársam kételkedve.

- Ugyan, ez csak egy poén - legyintett Aaron.

- Hát én szoknyában vagyok - nevetve néztem Anne-re, aki kezével próbálta takargatni alsóját.

- Tessék - túrtam ki táskámból a pulcsim, és az ölébe dobtam.

- Köszi - csupán már tátogott, ugyanis nyílt az ajtó, és a padok alól megpillantottuk tanárunk cipőjét...

*

Visszagondolva a két évvel ezelőtti csínyre, kedves töritanárunk rendesen túlreagálta. Egy apró diáktréfa miatt természetesen én az utcán fogok élni, és nem lesz belőlem semmi. Persze... Apropó, sokan ezt a csínyt már általánosban eljátsszák!

De hát kedves már nem is emlékszem a nevedre tanárnő: többre vittem, mint amire bárki is számított.

Saját erőmből váltam híres bloggerré, és egy jó barátnak (sőt, a legjobbnak) hálá, cégek keresnek fel ezerrel reklámarcnak.

Áldásom rád, Hailey. Te vagy a legjobb barát, ezért még jövök eggyel. Elindítottál életem legzűrösebb éve felé.

*

A vad királynő

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A vad királynő

A bűnös király

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A bűnös király

*

Bumm, megjött a Királynő prológusa!
Remélem tetszik nektek, és felkeltette az érdeklődéseteket.

Félek, hogy most elfogok szomorítani pár embert, de hivatalosan a könyvet nem most fogom elkezdeni.
Az első rész időpontja:

2019. Január 5.

Shawnnal teli szép estét, és később álmokat!💕

Királynő 《S.M.》Where stories live. Discover now