- Szia, Shawn - Hailey kézen fogva lépett oda velem a ránk váró fiúhoz, aki felvont szemöldökkel nézett végig rajtam.- Sziasztok - mosolyodott el kedvesen, és felém nyújtotta kezét, miközben végig szemembe nézett: - Shawn Mendes.
- Mabel Moon - Hails kezét elengedve csúsztattam jobbomat az övébe, és finoman megráztam mancsát.
Hailey elfojtott vigyort láttatva karolta át a vállam, és csicseregve kezdett egy apróbb bemutató szövegbe rólam:
- Már régóta beakartam mutatni neked, de nem igazán volt rá alkalmam. Mabel atom jófej, tuti jóban lesztek. Viszont Shawn, nagyon kérlek téged, ne csinálj kicsi Mabeleket neki, jó? Ahhoz még fiatal, nem hiányzik szegényemnek a nyakába egy gyerek. Értem én, hogy szép, és szerintem a te véleményed is ez, mivel le sem veszed róla a szemed - erre Shawn elvörösödve Hailey felé kapta tekintetét, én pedig szintén pipacsokat megszégyenítő pirossággal fúrtam fejem Hails vállába. - Na, köszönöm. Tehát nuku sakk, nem kell gyerek. Mab még csak tizenkilenc - simította meg a vállam. - Ezt vésd az eszedbe, Mendes: olyan, mintha a húgom lenne. Ha megbántod, én komolyan kitekerem a nyakadat.
- Jézus, oké - Shawn nevetve emelte maga elé kezét védekezés képp, aztán ismételten rám emelte tekintetét. - Megígérem, hogyha oda is kerül a sor, nem csinálok neked kis-Mendeseket. Már csak azért sem, mert Hailey komolyan megkopaszt, ha teherbe ejtelek.
- Ne is kövesd el ezt a hibát - ráztam meg a fejem. - Inkább használj óvszert.
- Fúj, ti most komolyan egy szexet beszéltek le előttem? - Hailey a lehető legtávolabb húzódott tőlem, és fintorogva dörzsölte meg a vállát, mintha valami undorító dolog tartózkodna a bőrén.
- Hülye lennék lefeküdni vele - biccentettem nyers hangon a fiú felé.
- Ez fájt - kapott a szívéhez drámai arckifejezéssel és hanggal. Hailey mosolyogva visszaállt mellém, és hangosan felnevetett következő mondatomon:
- Öt perce ismerjük egymást - néztem Shawn felé. - Ennyire te sem lehetsz kanos.
*
- És pontosan hogy is fedezett fel Hailey? - drága barátnőm pár ismerősével elegyedett egy elég hosszan tartó csevejbe, így egyedül hagyott engem Shawnnal, aki zsebre tett kézzel ácsorgott előttem. Hiába ez volt az első gálája, velem ellentétben ő nem nézelődött ezer felé, hanem csak rám koncentrált.
- Rátalált a blogomra, ahol először csak fanfictionokat írtam - néztem végül rá. - És ott volt az Instagrammom is. Megnézte, és rám írt. Röviden ennyi - mosolyogva vontam meg a vállam, és kicsit közelebb léptem a fiúhoz egy apró lökés hatása miatt.
- Hailee? - nézett hátam mögé, és felcsillanó szemmel pillantott az engem kissé meglökő lányra.
- Shawn, Mabel! - kiáltott fel vigyorogva. - Micsoda meglepetés! És milyen véletlen, hogy pont neked jöttem - ölelt át nevetve a kedves ismerős.
- Ismeritek egymást? - Shawn zavart tekintettel nézett ölelkező párosunkra, mire Hailee nevetve legyintett.
- Persze! Ott volt egy koncertemen - ölelte át a vállam, mire vigyorogva döntöttem fejemet vállának.
KAMU SEDANG MEMBACA
Királynő 《S.M.》
Fiksi Penggemar"Zűr a csendes palotában." A vad királynő és a bűnös király: Mabel Moon és Shawn Mendes. Minden egy híres barátnővel és annak akaratával kezdődött. Hailey Baldwin Shawn oldalán jelent meg a Met gálán, gyertyatartóként magával cipelve főszereplőnket...