- Te komolyan magaddal akarsz hurcolni a Met gálára? - fintorogva dobtam le az ágyra barátnőm által szerzett ruhát, és a gyümölcskosárból egy újabb szőlőszemet dobtam a számba. - Oda csak a fontos emberek mennek. Nem kis bloggerek.- Nem vagy fontos ember több éves modellkedéssel a hátad mögött? - dőlt a komódnak Hailey. - Kislány, míg én a kifutókon parádézok, te meghódítod az összes céget a babapofiddal - kezdett gügyögésbe, majd a ruhát felkapva dobta hozzám. - Próbáld fel!
- Gigi Hadid kopinak fogják venni - fintorodtam el, miközben kigomboltam ingem.
- És? Jóban vagy vele - vonta meg a vállát és egy dobozból előhalászta a hozzá illő cipőket is. - Tetszik a melltartód - nevetett fel a fekete csipkét látva. - Kinek öltöztél ki így alul? Valaki talán ki akar csomagolni? - vállamat lökdösve és szemöldökét vonogatva nevetgélt, majd a fehérnemű pántját kicsit meghúzva hagyta, hogy az csattanva landoljon újra a bőrömön. - Csak nem az a bizonyos Blake? Igen nézett téged meló közben.
- Hails, elég - nevettem fel én is, és farmeromat is az ágyra dobva kezdtem felrángatni magamra a ruhát. - Amúgy csak ketten mennénk?
- Nem - csóválta meg a fejét, miközben igazgatni kezdte vállamon az anyagot. - Ha akarsz, hozhatsz valakit. Nekem van partnerem.
- Ki?
- Shawn Mendes - vonogatta meg szemöldökét, mire én szememet forgatva fújtattam.
- Oké, hogy reklámfogás meg minden, de muszáj mindig a sarkadban loholnia?
- Így szól a megállapodás - vonta meg a vállát. - Az album előtt mindig kell egy szerelmi botrány.
- Undorító ez a szakma - húztam fel orrom, és beleléptem fekete magassarkúmba.
- Ez van - vont vállat újra. - De igazából nincs nagyon ellenemre. A srác egész jó az ágyban - kacsintott rám. Kuncogva fordítottam neki hátat, és a tükörből néztem hátra rá.
- Ez egy kicsit ribancosan hangzott - mutattam ujjaimmal azt a bizonyos kicsit. Hailey harsányan felnevetett, és egy másik vállfáról leszedett egy újabb ruhát. - Ú, ez a tiéd? - ugrottam oda mellé, és vigyorogva méregettem át tüzetesen a darabot. - Azta, ebben egy igazi hercegnő leszel - ámultam. - Sőt, királynő! - ráztam meg a fejem, és gyönyörködve húztam szét a ruha szoknya részét. - Bámulatos - suttogtam megbabonázva.
- Köszi - nevetett Hailey. - De ezekkel a mellekkel, és ezzel a popsival te sem vagy semmi kisanyám - mutatott végig rajtam, és nevetve lerakta saját ruháját. - Ez a mi titkunk marad, de neked sokkal jobban áll ez a ruha, mint Giginek.
- Dehogy - legyintve léptem ki cipőmből, és kezdtem lehámozni magamról a ruhát is. Hailey szemét összehúzva, amolyan "ahhhaaaa" nézéssel illetett, és az ágyra kidőlve várta meg, míg felöltözöm.
- Tudod - szólalt meg, mikor felsőmet vettem magamra. - Régen volt, de még mindig hiányzik Justin - száját elhúzva nézett a plafon felé, majd felém. - Vele jó volt. Shawnnal nem az.
- Ne haragudj meg, de ez látszik is - ültem le mellé sóhajtva. - Lehet vannak, akik már kezdik kapizsgálni a dolgot, Hails.
Hailey száját elhúzva nyomott fejére egy párnát, amit szorosan magához ölelt.
- Jóban vagyunk, de nekem ez még mindig több, mint barátság - sírta bele a párnába.
- Sajnálom - simítottam meg combját.
- Olyan rossz.
- Tudom - bólintottam szomorúan.
- De nem törhetek meg.
- Így van - halvány mosollyal felálltam mellőle, és a gálás cuccaimat megfogva megálltam az ajtó előtt. - Beüljünk a Sunrise-ba? - vontam fel szemöldököm, mire a kisírt szemű, szomorú lány rögtön mosolyogva felnézett rám.
*
Hails kezemnél fogva rángatott az apró és eldugott kávézó felé, és csicseregve magyarázott a közeledő gáláról:
- Szerintem nem gáz, ha egyedül érkezel, de mások szerint lehet az - nyitott be a csengettyűvel felszerelt ajtón. - Hírességgel kell menned, de akik jönnek, partnerrel jelennek meg - számolgatott, miközben kihúzta székét. - De köztudottan feminista vagy. Szóval meg is van az ok: nincs szükséged férfira a ragyogáshoz. Ez jó? Biztos fogják kérdezni, hogy miért vagy egyedül, mondhatnád ezt!
- Jesszus, nyugi - nevettem fel, kezemmel nyugtató mozdulatot téve. - Kicsit túlpörögtél, de igen, mondhatnám ezt - nevetve ráztam meg fejemet és támaszkodtam az asztalra. - Te pedig akkor az egyik kedvenc énekesemmel érkezel?
- Igen - bólintott. - Végre találkozhatsz vele! - kezdett izgatottan tapsikolni. - Olyan régóta csak az Ő számait hallgatod, de a hülye megállapodás miatt nem mutathattalak be neki. De majd most! - dörzsölte össze a tenyerét. - Egek, elfogja dobni az agyát, ha meg lát abban a ruhában. Na és amit az afterparty-ra szereztem - kapott fejéhez, és gondoltaiba merülve méregetett engem.
- Most úgy nézel, mint aki már maga előtt látja, ahogy Mendes kicsomagol - piszkálgattam az asztalon lévő cukrot.
- Ki fog csomagolni, ne aggódj - legyintett.
- Fúj, engem ne használjon az egyéjszakás ribijének - fintorogva öntöttem számba egy zacskó cukrot, és a papírt ledobva néztem fel a Troye nevű, számunkra már régóta ismerős pincérre.
- A szokásos lesz, lányok? - könyökölt mosolyogva az asztalra.
- Igen - bólintott Hailey.
- Én kérnék egy kis mézet is a teámba - szólaltam meg én is. Hails értetlenül nézett rám, mire széttártam a karom. - Fáj a torkom.
- Tavasszal? Már majdnem nyár van! Hogy szedted ezt össze?
- Nem tudom. Gondolom sok volt a hideg itóka - vontam meg a vállam. Hailey nevetve rázta meg a fejét, és kezét tenyerébe temetve szórakozta ki magát.
- Te sem vagy semmi. Szóval - fordult Troye felé. - Miss Mabel Moon-nak mézzel kérjük a teát - Troye nevetve és bólintva írta a "szokásos" szócska mellé a "+méz" kifejezést, és poénosan meghajolva átment a négyes asztalhoz, hogy pincéres műmosolyával felvegye a rendelést.
*
A szokásosnál rövidebb első rész, számomra egy izgalmas új kezdet.
Üdvözöllek benneteket, a Királynő című könyv kitárult előttetek, felfedve első fejezetét.Remélem, tetszik nektek. Én ismételten izgatott vagyok, hiszen meg van bennem a "meg kell írnom!" érzés, és késztetést érezzek arra, hogy újat tudjak nektek mutatni, amit szintén szerettek.
Shawnnal teli szép álmokat nektek!💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Királynő 《S.M.》
Fanfic"Zűr a csendes palotában." A vad királynő és a bűnös király: Mabel Moon és Shawn Mendes. Minden egy híres barátnővel és annak akaratával kezdődött. Hailey Baldwin Shawn oldalán jelent meg a Met gálán, gyertyatartóként magával cipelve főszereplőnket...