25. Drága

1.6K 135 22
                                    


- Köszönöm Torontó! Elképesztőek voltatok srácok! - kiáltotta Shawn a mikrofonba, majd meghajolt a színpadon. - Köszönöm! - ragyogó mosollyal az arcán, kifulladva szaladt a színfalak mögé, és hagyta, hogy leszedjék róla a készülékeket. Közben végig a szemembe nézve vigyorgott, és kitárta karját, hogy menjek oda hozzá.

- Jól érezted magad? - simítottam meg kipirosodott arcát, mire kisgyerek módjára kezdett bólogatni. Mikor kiszabadult a szervezők keze alól, szorosan derekam köré fonta karját és egy hosszú csókban részesített.

- Na és ti? - simította meg már igenis látszódó pocakom, mire ajkamat beharapva bólogatni kezdtem. Shawn a levegőt kapkodva elmosolyodott és az arcomat megpuszilva mormogott bele a nyakamba. - El sem hiszem, hogy holnap végre megtudhatjuk a nemét.

- Bizony - vigyorogtam bele a vállába. - Na de szaladj tusolni! - csaptam mellkasára nevetve. - Büdi vagy - nyújtottam ki incselkedve a nyelvem, mire ő egy nagyot nézve kapta el újra a derekam.

- Ó, igen? - nézett rám szemöldökét felvonva. - Hát akkor legyünk együtt büdik - hirtelen erősen magához rántott és arcát az enyémhez dörgölte, mire sikítva megvonaglottam a karjai között. A színfalak mögött tartózkodók ijedten néztek ránk, de mikor látták, hogy mi is folyik köztünk, elmosolyodtak.

- Ejnye, most kénytelen vagyok lezuhanyozni veled - tetettem a mérges barátnőt, mire Shawn hangosan felnevetve megfogta a kezem és az öltözőbe indult.

- Nekem nincs ellenemre - karolta át a derekamat, miután bezárta mögöttünk az ajtót. - Rég vizeskedtünk együtt, Bébi - húzta végig orrát állam vonalán, mire egy sóhajtás után felnevettem.

- Hm, szeretlek - haraptam be az ajkam, és a pólójába markolva álltam lábujjhegyre egy csókért.

- Te vagy a mindenem, te jó Isten! - nyögött fel hátra vetett fejjel. - Úgy szeretlek - csókolt a nyakamba, és kirángatta a pólómat a nadrágomból. - Jézusom, el sem tudom mondani mennyire! - kapta le rólam az anyagot, mire felkuncogva megfogtam a kezét.

- Zuhanyozzunk! - szökkentem vigyorogva a fürdő felé, mire Shawn felnevetve követett.

- Elképesztő vagy - nyomott egy puszit hátulról a nyakamba, mire nevetve néztem hátra rá.

- Te meg szexi. Na, vetkőzz! - csaptam meg a mellkasát, és a nadrágját kigombolva nyúltam a sajátomhoz is.

Shawn a vizet megengedve állt be a zuhanyrózsa alá, és a kezét felém nyújtva besegített engem is maga mellé. Hátát a falnak vetette, keze a testemen kezdett barangolni. Én fejemet mellkasának döntöttem és vigyorogva elvesztem a mi kis nyugodt pillanatunkban.

- Szeretném, ha kislány lenne - szólalt meg hirtelen, mire államat a mellkasára támasztva néztem rá. - Szeretném, ha rád hasonlítana, és annyira jó lenne, hogy el sem tudom mondani! - vetette hátra a fejét, mire az nagyot koppant a csempén, én felszisszentem, de Shawn nem foglalkozott vele. - Olyan jó érzés lenne. Lenne egy kis hercegnőm.

- Jaj, Kicsim - nevettem fel. - Tudod mit? Nekem mindegy, hogy kislány-e vagy kisfiú, nem is agyaltam még rajta, hogy szeretném-e valamelyiket jobban. De kívánom, hogy a te kedvedért kislányt várjak - simítottam meg nedves arcát, mire vigyorogva megrázta a fejét.

- Olyan édes vagy - csókolt meg. - Nekem mindegy, hogy fiút szülsz-e, vagy lányt. A lényeg, hogy ő a mi kis manócskánk lesz. Akit mi csináltunk, a mi végtelen szerelmünk gyümölcse, és hatalmas boldogságban neveljük majd fel!

- Hogy lehetsz ennyire csodálatos? - kérdeztem a fejemet rázva, mire Shawn nevetve lehajolt hozzám és megcsókolt.

*

Királynő 《S.M.》Onde histórias criam vida. Descubra agora