- Szia - néztem fel az előttem magasodó énekesre egy kis zavartsággal a tekintetemben, mire Shawn mosolyogva fogta meg derekam, és egy rövid, de szoros ölelésbe húzott, miközben egy halk sziá-t mormolt a fülembe.- Mehetünk? - kérdezte megsimítva a karom, mire mosolyogva bólintottam. Shawn már éppen indult volna, mikor elakadt a lélegzete, és arcomat bámulva lejjebb hajolt egy kicsit. - Rajtad nincs smink?
- N-nincs - válaszoltam zavartan, és egy hajtincset a fülem mögé tűrtem. - Baj? - néztem fel rá megszeppenve, Shawn pedig hangosan felkacagott és átölelte a nyakam.
- Dehogy baj, te kis bolond - simította meg a hátam. - Csak meglepett. Még egy lány sem randizott velem vakolat nélkül. Ráadásul te modell vagy, meg minden - kínosan megvakarta a tarkóját, és elindult a hotel előtti járdán, szorosan maga mellett tartva engem.
- A modelleknek kötelező sminkelniük? - néztem fel rá megrökönyödve.
- Jézus, dehogy! Sőt, már most imádom, hogy szó szerint a természetes arcod mutatod. Ez annyira király, és aranyos, meg szép!
- Ja, jó, oké, csak én ezt szűrtem le - tettem fel a kezem. Shawn sóhajtva morgott magának pár szitokszót, és bűnbánóan felém fordult.
- Ezzel el is csesztem a hangulatod, ugye?
- Tessék? - torpantam meg hirtelen, és két kezem közé vettem Shawn mancsát. - Dehogy rontottad el! Miket beszélsz te? Sőt, nagyon is érdekelne, hogy mit fogunk csinálni - karoltam bele izmos karjába, mire kíváncsi tekintetemen felnevetve átkarolta a vállam, és fejét megrázva sétált tovább.
- Nem terveztem konkrétan semmit. Csinálhatunk bármit, amihez csak kedved van - vonta meg a vállát. - Ráérünk, sok mindent tudunk csinálni.
- Fú, nekem nincs ötletem - ráztam meg a fejem és ijedten felnéztem rá, mire Shawn egy "akkor csak sétáljunk" mondattal megvonta a vállát.
- Te mikor mész haza? - nézett rám érdeklődve Shawn egy parkban andalogva.
- Holnap reggel - mosolyogtam fel rá. - Szóval nekem lesz időm kipihenni a találkánk fáradalmait - nevettem fel.
- Nekem is lesz, haha! - kiáltott fel. - Nem tudok repülőn utazni, anélkül, hogy ne aludnék be - nevetett kínosan saját magán.
- Én meg pont az ellentettje vagyok - nevettem fel. - Sosem aludtam el még repülőn. Egyszerűen nem megy - vontam meg a vállam Shawn karja alatt. Shawn mosolyogva simította meg a vállam, és egy kávézó felé bökött.
- Azzal idefelé is szemeztem. Van kedved meginni valamit? Meghívlak - vigyorgott huncutul.
- Micsoda lovag - kaptam drámaian szám elé a kezem. - Elfogadom a meghívást, uram - kuncogtam fel, miközben célba vettük a kis épületet.
- El sem tudja képzelni, mekkora örömet okozott ezzel, Hercegnőm - nyomott puszit a halántékomra.
- Khm... Akarod mondani, Királynőm... khm... - produkáltam műköhögést, mire Shawn nevetve biztosított tévedéséről.
- Természetesen úgy értettem, Királynőm - nyomta meg a rangot jelölő szót, és lovagiasan kinyitotta előttem az ajtót.
- Köszönöm - motyogtam ismét teljesen zavarba hozva, és belépve a helységbe egy szimpatikus asztal felé vettem az irányt. - Ott jó lesz? - mutattam a választott asztal felé félig hátra fordulva Shawnhoz.
- Persze - bólintott, és odaérve kihúzta nekem a széket, és helyet foglalt velem szemben.
A helységben a barna, és a krémszín dominált. Barátságos, sőt, családias berendezésű, nyugodt, képekkel tarkított kis kávézó volt. Rajtunk kívül még sokan tartózkodtak itt, és teljesen fesztelenül, felszabadultan beszélgettek bizalmas, vagy éppen mindennapos témákról.
KAMU SEDANG MEMBACA
Királynő 《S.M.》
Fiksi Penggemar"Zűr a csendes palotában." A vad királynő és a bűnös király: Mabel Moon és Shawn Mendes. Minden egy híres barátnővel és annak akaratával kezdődött. Hailey Baldwin Shawn oldalán jelent meg a Met gálán, gyertyatartóként magával cipelve főszereplőnket...