lapan belas-

136 14 4
                                    

Jimin yang masih mamai turun dari tangga dan terus duduk di meja makan memandangkan isterinya pun tengah siapkan sarapan .

" Eh ? Dah bangun dah ?" Minra yang sedang prepare makanan atas meja hanya memandang pelik ke arah Jimin yang menyilangkan tangannya dengan muka cemberut mungkin ?

" Awak.. kenapa ni ? Pagi-pagi dah buat muka . Saya ada buat salah ke ?" Minra memberanikan diri untuk bertanya .

" Eleh . Pura-pura tak ingat pula " Jimin membalas tanpa memandang Minra .

Minra cuba mengingat semula .

Dia menepuk dahi . Teringat semasa malam semalam dimana sepatutnya..

« Flashback

Minra yang sedang bermain dengan phonenya mengendahkan Jimin yang baru keluar dari bilik air .

Tiba-tiba dia terasa pehanya disentuh . Dia memandang ke arah Jimin yang sudah berada disebelahnya hanya dengan lilitan tuala dipinggang sambil tersengih .

Disebabkan dia hanya sarung seluar pendek , tangan Jimin yang berada di pehanya terasa basah akibat air basahan mandi Jimin yang tak kering .

" Oi , apa ni ? Pergilah pakai baju . Tak reti nak pakai baju dah ke ?" Minra menepis tangan Jimin lalu sambung main phonenya .

Jimin rampas phone Minra dan letak pada meja lampu disebelah katil . Jimin tak semena-mena meng'ontop' isterinya itu .

" Eee apa ni.. phone saya mana ? Yang awak pergi halang atas saya ni kenapa ?" Minra berkali-kali tolak Jimin . Tapi tak berhasil .

" Shh " Jari telunjuk Jimin dilekapkan pada bibir Minra .

" Sayang tak tahu ke selalunya malam pertama pengantin akan buat apa ?"

Minra diam dan berfikir sejenak . Baru dia faham apa yang Jimin mahukan .

" Okay fine , saya faham "

" So.. let me..?" Jimin meminta izin sambil pandang Minra dengan menggoda .

" Apa minta izin ni ? Saya kan awak punya , sukati awak lah " Minra tersenyum sambil tangannya merangkul leher Jimin .

" Okay.. "

Jimin tutup lampu dan mula mencium bibir Minra . Leher pula ditinggalkan kesan love bite . Tangan Jimin menjalar ke perut Minra sehingga..

" Awakkkkk!! Stopp "

Minra membuka lampu dan berlari ke bilik air . Pintu ditutup .

" Kenapa sayang ?!" Jimin cemas dan bertanya di luar bilik air apabila Minra tiba-tiba sahaja lari .

Minra keluar dari bilik air dan memandang Jimin bersalah .

" Awak.. mianhae.. saya rasa bukan harini "

Minra mula mencabut cadar katil dan tunjuk pada Jimin kesan tompok darah periodnya .

Baru Jimin faham . Dia mengeluh .

" Mianhae.. " Minra terus berlalu keluar dari bilik untuk basuh cadar katil mereka .

Jimin lompat atas katil dan pukul bantal-bantal yang tersusun elok di atas katil itu .

" Kenapa mesti malam ni?! Melepas.. " Jimin mengusutkan rambutnya .

» end flashback

⌜c⌟ 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶. » 𝘱𝘫𝘮Where stories live. Discover now