BÖLÜM 4

16.1K 246 85
                                    

Ne zaman toparlanacaktım bilmiyorum, Soo raporumu okula alıp götürmüştü.

3 haftadır okula gitmiyorum ve bir hafta sonra raporum bitiyordu.

Oruspu doktor beni biraz korkutsa da , sargı bezim yüzümden alınınca yüzümde hiç bir iz kalmadığını fark ettim. Hatta fiziğim ayrı bir güzel olmuştu.

Evin içinde gezinirken aklıma Bay Jeon'un evime gelmesi geldi. Mükemmel. Üç haftadır beni görmüyor acaba beni hatırlıyor mu?

Soo eve geldiğinde içeri zıplayarak girdi, "Aşkım~, ne gördüm bilemezsin!!"dedi. Elimde ki mısır cipsini kenara bıraktım, " Ne bileyim... "Dedim. Beni salonda bulunan büyük koltuğa oturtup yanıma geldi, "Bay Jeon varya, şu aşırı sexy olan.".

Gözlerim fal taşı gibi açıldı, "Ee?"dedim. Ceketini çıkartıp kenara koydu, "Bir kız aradığını söyledi, hatta vucudunun fotoğrafını gösterdi. Ama tabi herkes 'Ben' diye atladı. İnanır mı sexy şey? İnanmadı. Baktı, bir kişinin eksik olduğunu fark etti, sonra kimin olduğunu anladığını söyledi. Bence sen sanıyordur."dedi. O an sıçtığımı anladım ve boğazıma bir şey kaçmış gibi öksürmeye başladım.

Soo benim için kalkıp su almaya gittiğinde yerimden kalkıp mutfağa gittim. Onu salona geçirmeden evden kovdum. Evde tek kaldığımda delirmek üzereydim. Onun suratına bir daha nasıl bakacaktım? Ya da başladığım işi bitirmeliydim. Ya da oyuna devam edecektim. Onun o sexy vucudu benim ilkimi alsın istiyorum.

Gizli numara:

Çok kötüyüm...

.,. :

Biliyorum, kaza geçirdin.

Gizli numara:

Kaza mı? Hayır... Ben kavrayamayacağım kadar büyük olan bir şeyi istiyorum.

.,. :

( Görüldü )

Gizli numara:

Cevap ver

Hey!

Hey!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.,. :

Kolunda bulunan ben ile seni bulabilirim.

Gizli numara:

Hadi ama... O aletini istiyorum. İki göğüsüm arasında almak ve onu şişirmek.

.,. :

Evine geliyorum, aç kapıyı.

Tek kaşımı kaldırdım. Ne oluyordu? Geliyor mu cidden? Gelince ne yapayım?

Kapı çalınca heycanla yatağımdan kalktım. Boy aynası karşısında kendime baktım, üzerimde sadece ince bir şey altımda ise siyah tanga. Sanki geleceğini biliyordum... Tabi ki biliyordum. Soo gidince hemen üzerimi değiştim.

DADDY'S MİLK  | SNAEKRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin