Ah, bunun için gelmişti. Bunu biliyordum. Neden şu an Jimin'i düşünüyorum? Ben...
Kucağına iyice oturdum. Kalçalarımı avuçları arasında alıp sıkmaya başladı, "Aferin." Deyip şaplak attı ama üzerimdeki eşofman bunu yavaşlattı. Ellerimi saçları arasına koyup gezdirdim, "Tadını unuttum." Dedim. Neyin kafasındaydım.
Kalbim küt küt atıyordu. Bu sefer farklıydı. Damarlarımda ki kana kadar titriyordum. Biraz cesur olmak istedim. Geldim kucağına ama bu kadar, bu kadar cesur olabilirim. Bundan öte, bir şey yapamıyorum. Bay Azgın çok ilişki yaşadığından mükemmel bir şekilde sikiyor. Ondan bir şeyler öğrenmeliyim ve kendimi geliştirmeliyim.
Jungkook yaklaşıp boynuma kafasını gömdü. Bu beni gıdıklandırdığı için güldüm. Sonra dudaklarını boynuma değdirdiğinde, dokunduğu yer cayır cayır yanmaya başladı. Sanırım azıyorum.
Ellerimi ensesine getirip çizmeye başladım, "Dayanamıyorum." Dedim nefes nefese. Kafasını kaldırıp baktı, "Gel buraya." Dedim. Zaten kucağındaydım. İyice kafam yerinde değil.
Onu koltuğa yatırdım. Ardından üzerinden kalkıp onu inceledim, "An itibariyle VUCUDUNA aşık oldum." Dedim. Gülümsedi. Sonra dizlerinin üzerine oturup kafamı aletinin olduğu yere getirip pantolonun üzerini yaladım.
Elimle kemerini tutup pantolonunu aşağı çekiştirmeye başladım. Ama kemeri buna engel oldu. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım, her an, her istediğimi yerine getirecek gibi bakıyordu. Kemeri gösterdim, kemere baktı, "Ah, bebeğim." Deyip kemerini açıp tekrar kafasını geriye attı.
Biraz daha yukarı çıktım ve pantolonu bileklerine kadar indirdim. Boxer'ı çok sexydi. Hemen şekili belli olan aletinin üzerine oturdum. Onu içime almak için sabırsızlanıyorum.
Fena halde azdım.
Ve üzerinde sürtünmeye başladım, yaklaşıp dudaklarını öpmeye başladım. Gel gitlerimi baskın yaparken, son hamle olarak ileriye doğru kıvırtarak, "Beni istiyor musun?" Dedim. Öylece bakakaldı, sonra beni kucağından indirip ayağa kalktı, saniyeler içinde kendimi onun kucağında buldum. Yürümeye başladı, yürürken kaybedeceğimiz bir kaç dakika boşa geçmesin diyerek dudaklarını öpmeye başladım, nefesim kesildiğinde ayrılıp alnımı alnına dayadım, sonra durdu, "Şimdi kafanı çek, sonra hep göreceksin." Dedi.
Sevinip ayrıldım, yolunu görebiliyordu, ayrılıp yürüdü. Odaya geldiğinde içeriyi süzdü, beni yere bıraktı, sonra boxer'ı üzerinden aletini okşadı, "Oyun ister misin?" Dedi. Ben de kafamı kaldırıp, yere düzgünce oturdum, "Hmhm?" Diye onayladım. Sonra boxer'ını çıkatıp şişmiş olan aletini çekiştirdi, "Şimdi seninle ben fuckbody olalım. Ve ne zaman birlikte olursak, bana 'Babacık.' de, ve ben de seni menilerim ile besleyeyim." Dedi.
Meni ne?
Yutkundum, "Zevkli olacak mı?" Dedim. Eğilip kafamı yukarı kaldırdı, dudağımı emdi, sonra bıraktı, "Soruyor musun?" Dedi. Kafamı olumsuz anlamda salladım, "Tamam, oyununu kabul ediyorum." Dedim. Sonra sevindi ve aletini yüzüme doğru getirdi, bu midemi bulandırıyordu.
Ağzımı yavaşça açtım, aletini içime doğru ittirdi. Bu o kadar kalındı ki, ağzımı yırtılacak gibi açmam gerekiyordu. Ben de öyle açtım. Aletini içime hızlı hızlı sokup çıkartıyordu. Kusacak gibi olduğumda ağzımdan çıkartıp kafamı kaldırdım ve terlemiş suratına baktım, sonra düzenlene kadar aletini elimle çekiştirip başını okşuyordum.
Aletinin başına, deliğine parmağımı gezdirip inletmek bir oyun haline gelmişti. Güzeldi. Tekrar ağzıma almak için cesaret edemiyorum.
Beni yerden kaldırdı, "Aferin benim minik kediciğim." Dedi ve beni yatağa yatırıp karşıma geçti, "Kuyruğunu ve kulaklarını sonra hallederiz." Dedi. Ben de kafamla onayladım. Beni soydu, sonra dolabımı karıştırıp minik bir gecelik buldu, onu giydirdi? Sonra beni yüzüstü yatırıp eteği kaldırdı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY'S MİLK | SNAEKR
FanfictionDuşakabine girdiğimizde; sakin ve olgunca su sıcaklığını ayarlamaya başladı. Onu inceliyordum, "Altın şapkalı Jungkook."dedim. Sonunda suyu ayarladığında, fıskiyeden su tepemizden, tırnağımıza akıtıyordu. "O ne demek?"dedi. Koyu kahverengi gözleri ü...