7.Bölüm:Onu ben korurum

1.5K 86 10
                                    

7.Bölüm:Onu ben korurum

Bölüm şarkısı:I Know You Care-Ellie Goulding

--media var

Hızla kapanan kapı ile konuşmama son verip içeri birinin girmesini bekledim.

Bir süre sonra kendisinden beklenmeyecek bir hızda dedem içeri girdi.

Allah aşkına bu adam hiç mi yaşlanmıyor. Ne bu yaşta bu sürat. Bu halde bile espiri yapıyorum öleyim ben en iyisi.

Dedem karşımızda dikildiğinde biraz korkak birazda tedirgin bir şekilde bende ayağa kalktım. Ellerini omzuma koyunca bir an tokat yiyeceğimi falan sandım ama o beni şaşırtarak hızlı ve bir o kadar da güçlü şekilde bana sarıldı.Cidden korktum bana daha babam bile hiç vurmamışken dedemin vurma olaslığı..

Dedem beni kendinden ayırıp biraz sinirli biraz da tedirgin bir ses tonunda

“İyi misin ?” dedi.

Yüzümü tuhaf bir şekle sokup ,evet tuhaf bir şekil çünkü bu mimiğin bir ismi olduğunu sanmıyorum.

“Ben iyiyim de sanırım herkes öğrendi.”dedim.

“Evet birde o konu var.” diye mırıldanarak beni onayladı.

Biraz duraksayıp,

"Gerçekten iyiysen bu konuyu konuşmak istiyorum." deyip gözleriyle koltuğa oturmamızı işaret etti ama hala sesindeki tedirginlik fark ediliyordu .

Kayra'ya döndüğümde onunda en az dedem kadar tedirgin olduğunu fark ettim.

Tamam belki bu işin sonunda kim olduğum herkes tarafından öğrenilecek ama ne bu teleaş ülkenin tek zengini benim ailem mi?

Dedeme dönüp tek kaşımı kaldırmaya çalışarak,

"O kadar telaş edilecek bir şey değil bence ülkede bir sürü zengin var.Para için kaçırsalar beni mi kaçırırlar?" dememle dedem elini havaya kaldırıp susmamı işaret etti.

O kadar iyi anlaşıyoruz ki elinin bile ne dediğini anlayabiliyorum.

Biraz duraksadıktan sonra ciddi bir ses tonuyla "Tek nedenin bu olmadığını biliyorsun." dedi

"Biliyorum.." dedim  biraz duraksayıp mırıldanarak  "Babam var ,intikam almak isteyenler var ve ben varım."

Bu kadar senedir bunlara katlanarak kimseye gerçek kimliğim hakkında bir şey söylemedim, en yakın arkadaşlarıma bile.Onlar sadece evimi biliyorlardı.Kim olduğum hakkında en ufak bir fikirleri olmadığına emindim.Zaten dedem de bu şartla onlarla beraber olmama izin veriyordu.Almanya'dan döndüğümde de tek şart buydu ; Kimse gerçekte kim olduğunu bilmeyecek.

Dedem bana onaylamaz bir bakış atıp önüne döndü sonra da derin bir iç çekip,

"Kısa bir süreliğine Amerika'ya babanın yanına gideceksin." dedi

Bir süre sonra aklımız başımıza geldiğinde Kayra'la aynı anda bağırarak,

"Nee.." dedik.Sonra da sanki önceden anlaşmış gibi

-İmkansız." dedik.

Dedemin yanına oturarak,

"Ben kendimi korurum.Kısa bir süreliğine olsa bile olmaz." dedim kesin olmaktan çok yalvaran bir şekilde.

Dedem tam ağzını açmıştı ki Kayra "Onu ben korurum." dedi.

İçimden büyük bir kahkaha attım şuan.Hay o ağzına bir sarılıyım senin ya. Ne güzel laflar ediyorsun sen öyle de herkes mert gibi değil.

Okul Radyosu ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin