10.Bölüm: "Sevgilim lan o benim."

1.6K 66 8
                                    

10.Bölüm: “Sevgilim lan o benim.”

Bölüm şarkısı:Elyar Fox-Do it all

media var bakın :D

KAYRA

Nasıl böyle bir durumda uyuyakaldığını anlamasamda onun masum yüzünü görünce tüm her şeyi unutuyorum.

Biri bunun bana ne olduğunu söyleyebilir mi?

Bende onun gibi uyumaya çalışırken ona biraz daha sıkı sarıldım. Üşümesin demi kız. Sevgilim lan o benim.

Tam uykuya dalacam bu sefer de bulunduğumuz yere ışık tuttular.

Kim gecenin köründe uyuyan birinin yüzüne böyle güçlü bir ışık tuttar ki?

Karşımızdaki kişi “Buldum.” diye bağırdı. Ne bağırıyosun lan kız uyuyo şuan.

O anda onun gibi bir sürü ışık bizim tarafımıza gelmeye başladı .

Hazar'ın da uyanacağından korkup

“Kapatın lan şu ışıkları!” diye sessizce söylendim ama baktım beni takan bir yanları yok,

“Şu ışığı şu saniye içinde kapamazsanız başınıza geleceklerden ben sorumlu değilim.” dedim sert ama bir o kadarda sessiz sesimle.

Bu sefer beni dinleyip fenerlerin çocuğunu kapattılar.

Karanlığa gözüm alıştığında yanımıza doğru koşarak gelen Deniz ve İlke'yi fark ettim.

Deniz hızla önümüze gelip Hazar'a döndü. Eliyle saçını okşayıp iyi olup olmadığını sordu.

Ben şimdi senin o elini ne yapacağımı biliyorum ama hadi neyse...

“Uyuyor.” deyip ayağa kalktım. Hazar'ı uyandırmamak için bir elimle belini ,bir elimle de bacaklarının altından tutup kucağım aldım.O değilde bu kadar sese, ışığa karşı nasıl uyanmadı onu anlamıyorum.

HAZAR

Gözlerimi birkaç kez kırpıştırdıktan sonra çadırda olduğumu anladım.

Çocuk ben uyurken yolu bulmuş bir de beni çadırıma kadar taşımış.

Nasıl taşıdı beni acaba?

Tam tekrar uyumaya çalışacaktım ki dışarıda birinin sinirli bir şekilde “Hazar.” diye bağırmasıyla yerimden sıçradım.

Ne var sabahın köründe bağırıyorsunuz?

“Ne var?” dedim en az bende dışarıdaki kişi kadar yüksek sesimle.

“Geliyorum bak içeri.” deyip çadırın fermuarını açtı.

Tahmin etmeliydim.

“Ne var Deniz?” dedim bıkkın bir şekilde.

“O çocukla mı çıkıyorsun?” dedi yalandan ya da sinirden bilmiyorum bir gülümseme atarak.

Kayra'dan bahsettiğini anlamam uzun sürmedi.

Ah ben Deniz'i unuttum. Şimdi kesin beni desteklemeyecek ve kavga edeceğiz ama ben bunu hak ettim.

Başımı eğerek “Evet.” dedim.

“Öyle mii.” deyip hızlı bir şekilde arkasını dönüp çadırdan çıktı.

Aslında bu kadar kolay olacağını tahmin etmemiştim bende fırsattan istifade hesap sormak için soluğu Kayra'nın yanında aldım.

Hala çadırından çıkmadığını anlayınca sormadan içeri daldım ama keşke dalmasaydım.

Kim çadırın içinde sadece şortuyla durur ki.Hayır bir de şortuyla duran kişi kayra değil.

Okul Radyosu ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin