3.Bölüm
Medyada Hazar
Soğuk çay ile yanan zeki çocuk
Bölüm şarkısı: Son Feci Bisiklet-Bu Kız
Kafamı kaldırdığımda gördüğüm yüzle gözlerimi açıp kapadım. Hayal falan değildi. Kayra tek parça halinde şuan karşımdaydı.
"Hazar." dediği şey sadece adımdı ama tekrar ağlamaya başlamama yetmişti.
"İyi misin ?" dedim hıçkırıklarımın arasından "Bir yerine bir şey oldu mu ?"
"Asıl sen iyi misin ?" dedi bana sarılarak buradaydı.
Şükürler olsun ki sağlam bir şekilde karşımdaydı.
Onu kendimden ayırarak "Nerdeydin sen?" dedim sesimin yüksek çıkmasını umut ederek "Arkadaşımı gördüm" dedi kızgın bir sesle,
"Tabi sen beni beklemeyince bende senin yüzünden sap gibi ortada kaldım bir de bu yetmezmiş gibi ne kadardır seni arıyorum haberin var mı?"
Bende güldüm "Yani iyisin, bir şeyin yok."
"Ben sana ne diyorum sen ne anlıyorsun?" dedi kızgın sayılabilecek bir sesle.
"Özür dilerim..."dedim bu seferde pişman bir sesle bir an duraksayıp sonra , "Hadi gidelim."
"Nereye ?" dedi şaşkınca "Daha özrünü bile kabul etmedim."
Eski halime dönerek "Artık başka zaman kabul edersin " deyip yürümeye başladım ama bu sefer ağır adımlarla yürüdüm ki bana yetişsin ama beyefendi sırf bana uyuzluk yapabilmek için benden daha ağır adımlarla yürüdüğünden duraksamak zorunda kaldım.
Yanıma gelmesini bekledikten sonra artık ikimizde aşırı derecede ağır adımlarla denizin kenarına kadar yürüdük.
Normalde 5-10 dakikada gelmemiz gereken yolu tam 45 dakikada gelmiştik. Böyle olacağını bilseydim emin olun bu yolu yürüyeceğime bara gidip onun kızlarla takılmasını izlemeyi tercih ederdim.
Deniz suyunun sadece ayaklarımıza değebileceği mesafeye geldiğimizde oturup kuma doğru uzandık. Epey bir sessizlikten sonra Kayra yüzünü bana çevirip,
"Niye ağladın?" dedi biraz duraksayıp,
"Korktun mu?" diye ekledi.
Kafamı sağa sola salladım. Onun için endişelendiğimi ona söyleyemezdim herhalde,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Radyosu ღ
RomanceBir radyo düşünün;Sunucusu belli olan,düzenli aralıklarla yayın yapan ve şarkılar çalan. Şimdi bu düşüncelerinizin hepsinden aynı anda kurtulun. Çünkü; Benim radyom kesinlikle böyle değil. Sunucusu kimse tarafından bilinmeyen, istediğinde yayın yapa...