6.Bölüm Eğer Herkes Öğrenirse

1.6K 97 13
                                    

6.Bölüm: Eğer Herkes Öğrenirse

Bölüm Şarkısı: Son Feci Bisiklet- I.K.O


"Kayra az daha yavaş kullanır mısın şu aleti?" benim cırlamam üzerine Kayra'nın gülme sesini duydum.

"Korkuyorsan sarılmak serbest." diyerek motorun gazına daha da yüklendi.

Uzun geçen bir yolculuk sonunda nihayetinde okula geldiğimizde hızla o ölüm makinesinden ayrıldım.

Dört adım attıktan sonra Kayra'nın kıkırdama sesini duymamla omzumun üstünden geri baktım.

Kaşlarını kaldırarak "O kaskla okula girmeyi düşünüyorsun herhalde?" dedi enerjik bir sesle.

Kayra'nın aksine bıkkınlık dolu bir yakarışla "Nasıl çıkarılıyor bu?" dedim.

"Gel buraya."

İki adımda önüme geldi.

" İlk önce yanlarını tutman gerek." dedi bu sefer bilmişlikle.

Sonrasında da kolayca çıkardı.

"Aman tamam. Anladım. Bir daha binmeyeceğim için öğrenememe gerek yok" diyerek hızla okula girdim.

Sınıfa girmek üzereyken birinin kolumu tutmasıyla arkama döndüm.

"Bir şey mi oldu?" dedim Kayra'nın üzerinden gözlerimi çekmeden.

"Çok şey oldu ." diyerek hızla kollarını bana sardı.

KAYRA DEMİREL

Öğle arasında etrafımdaki gereksiz insanlardan bunalarak kulaklıkları kafama geçirdim.

Şuan yanımda olması gereken tek kişi yerine onlarca gereksiz kız vardı.

Bir süre şarkı dinledikten sonra herkesin dikkatli bir şekilde bir şeyler dinlediğini fark edince kulaklıkları çıkardım.

Hoparlörden yabancı bir kız sesi gelince Deniz'e dönüp bu ne gibisinden bir bakış attım.

"Okulumuzun meşhur radyosu." dedi.

"Kim bu ?" dedim gözlerimi hafifçe kısarak.

Deniz derin bir iç çekip,

"Ah. Keşke bir bilsem."dedi ardından bilmişlikle "Kimse okulda onun kim olduğunu bilmiyor ama tahminimce son sınıf ." dediğinde umursamazca önüme döndüm

Yine de dikkatle dinlemeye başladım.

"Eveeet. Gelelim bu haftaki özel haberimiz olan yeni çocuğumuza.

Kayra Demirel'e.

Kendisinin Almanya'daki özel bir okuldan geldiği duyumlarını aldık. Dersleri ise okulun birincisi olan Emre'ye eş değer.

Emre buradan sana sesleniyorum yeni bir rakibin var dikkat et."

Bu kız bunları nerden biliyor diye düşünürken o devam etti.

"Ve son olarak kızlar meşhur yeni çocuğumuzun sevgilisi yok. Tabi Hazar Arıcan'la yakın olmalarını göz ardı edersek.

Kayra Demirel ile ilgili öğrenebildiğim bilgiler bu kadar ve son sözümü de söyledikten sonra sizlere veda ediyorum bir sonraki Radyoda görüşmek üzere.."

"Gözyaşlarınızı gizlemek için gülümsemeyin yoksa herkes sizi gerçekten mutlu sanabilir."

O son sözü bir yerden hatırlasam da ben bu radyo işini sevmiştim. En azından Hazar'dan uzak durması gerektiğini bir kaç kişi anlamış olacaktı.

Okul Radyosu ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin